poniedziałek, 25 lutego 2013

Lajtowo *.*

Cześć,
tak wiem długo nie pisałam ogółem ostatnio zaniedbałam bloga i obiecywałam poprawę, jak widać najlepiej mi nie wyszła - przepraszam. ogółem w tym tygodniu był u mnie brat cioteczny bo jeszcze miał ferie. Dlatego także nie pisałam. Mam teraz ogólna zjare na The walking Dead i kisiel :D Sama nwm dlaczego ten serial przypadł mi do gustu xD  Jestem z siebie dumna bo przeczytałam Romeo i Julię w dwie godziny Fuck Yea Jeżeli chodzi o to jak sie czuję to raz jest lepiej raz gorzej ale jakoś daje. Jak to mówią Świstak wszystko przetrwa^^

A takie tam zdjęcie moich lamusów z któregoś wyjścia *.*
Dzisiaj miałam niezłego pierdolca. W szkole szczególnie. tak mi z deczka obijało. Po szkole poszłam do Edyty najpierw siedziałyśmy we dwie, potem doszła Wika, Dawid i Damian. Nakręcaliśmy odpowiedzi wideo na aska więc było wesoło :D Tutaj macie linka to zobaczycie co tam nakręciliśmy Ask Edyty--> Klik przy okazji hejtujecie ją ! Skoro pisze już o asku to jeżeli macie jakieś pytania to tutaj jest mój ask Mój Ask --> Klik albo po prostu hejtujcie :D Z domu wyszłam o 7 a wróciłam o 18 normalka xD
A wam jak dzionek minął ?

9 komentarzy:

  1. Fajnie,że znowu napisałaś ! :)
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. No, nareszcie. Już myślałam, że nas zostawiłaś. Pisz częściej. Plissss!!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajnie, że znów napisałaś :D
    Hehe, fajne zdjęcie! *-*

    setny-blog-o-zyciu.blogspot.com ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne zdjęcie :D brakowało mi Twoich notek :D
    nienormalnienormalna16.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Dołącz swojego bloga do spisu blogów: http://gianamm.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Super blog! Zapraszam do mnie: http://blogmadzidobrzeradzi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziękuję za komentarz na blogu :)
    Obserwujemy? ;>

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz ;**
Za każdy się odwdzięczam :3