wtorek, 5 lutego 2013

Wreszcie coś się dzieje !

Siemka ;3
wyjątkowo ferie spędzam aktywnie. Wczoraj wyszłam z Wiktorią, Edyta i Dawidami. Mogę nazwać to wyjście brudnym bo przez chłopaków byłyśmy uwalone błotem. Wika miała całe spodnie brudne a Edzia kurtkę. no ale ciekawie było :]



Natomast dzisiaj wybrałam się na borki. Spotkałam się z Olą i Darią. Poszłyśmy nad zalew, jeszcze jest pokryty lodem więc się trochę poślizgałyśmy. Taki ze mnie crazool że wyszłam prawie na środek zalewu xD znaczy taki większy kawałek od brzegu. Potem poszłyśmy po chłopaków czyli resztę tak zwanej PRO Bandy i po Karinkę, Wikę i Dominkię . Zagraliśmy w podchody. Tylko 2 rundy ale na obydwu się przybiłam yeah... Dni spędzone aktywnie więc się nie nudzę :D


A wam jak mijają ferie ewentualnie jak wam leci w szkole ?

15 komentarzy:

  1. ja ferie skończyłam i zaczęłam jako pierwsza ;/

    OdpowiedzUsuń
  2. Moje ferie są strasznie zalatane xD

    OdpowiedzUsuń
  3. a ja jeszcze ostatni tydzien

    OdpowiedzUsuń
  4. To dobrze,że aktywnie je spędzasz bo to ważne ! Trzeba ferie jak najlepiej wykorzystywać :D
    Ja moje mam dopiero od poniedziałku :)
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Miałaś świetny dzień ja jestem chora teraz już się czuję lepiej :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Dzień dobry Kasiu tu Daria. Nie przechwalaj się tak tym wejściem na lód bo poszłam jako druga. Kocham:) Zaobserwuj prooooosze ja to zrobiłam .
    http://ourpingworld.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Lepiej spędzić ferie aktywnie niż leniuchować w domu. ;3

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny blog :)

    Obserwujemy ? ;>

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny blog ;)
    Mi sie dopiero co wczoraj zaczęły ferie
    Obserwuje ;3
    http://lucky-loser-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja dopiero zaczęłam ferie, ale zapowiada się że będą one bardzo wypasione. :)

    OdpowiedzUsuń
  11. szkoła = zapierdziel, tyle temacie ;P

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz ;**
Za każdy się odwdzięczam :3