poniedziałek, 18 marca 2013

Biba :3

Siemanko !!
W sobotę urządziłam imprezę urodzinową razem  z Edytą. Było no po protu zajebiście ! :3 Edyta u mnie była po 13, miałyśmy tak koło 15 rozstawić bufet a tu nagle dzwonek po 14 i przyszli Dawid i Hela.Najpierw siedzieliśmy u mnie w pokoju, bo rodzice jeszcze byli xd . tak po 15 przyszła Wiktoria. Wszyscy skakali, biegali, tańczyli rzucali się po całym pokoju, robiłam zdjęcia żeby upamiętnić te chwile *.* Około 16 przyszła  Weronika, a po niej Kacper. Przenieśliśmy się do dużego pokoju i ogółem na cały dom. Graliśmy na kinekcie, walczyliśmy, tańczyliśmy, wygłupialiśmy się i wgl odpały na maxa ! Tak koło 17 doszła jeszcze do na Patrycja ! Przebojem naszej biby jest OPS OPS CYCKI CYCKI XD Zjedliśmy tort, który po części wylądowała na twarzy Dawida xD Nagraliśmy własnego Harlem Shake'a hahahha.. nie no bosko było po prostu ! Koło 20:30 odprowadziłyśmy  Dawidów, przed bramę. wróciłyśmy do reszty lamusów :3 zrobiłyśmy sobie mega sesje w koczkach xd



Tak po 21 poszłyśmy odprowadzić dziewczyny i Kacpra. Were pod dom, Kacpra pod dom, a Patrycje do tunelu :3 Jak się okazało była już 21:40 i miałam mały opieprz w domu że tak późno chodzę po dworze jeszcze daleko od domu :/ ale jest Ok. Edyta i Wiktoria u mnie nocowały. Romanosowały z  jakimś Sofianem, miałyśmy mega beke z tego chłopaka xd Poszłyśmy spać tak koło 2. Koło 10 wstałyśmy, Edzia poszła o 12, a Wika trochę po 13. To była najlepsza impreza urodzinowa ze wszystkich. No zobaczymy co będzie w przyszłym roku :* Kocham moim Wariatów i dziękuję wam za taką wspaniałą impreze ♥

10 komentarzy:

  1. Pewnie musialo byc super! Fajne zdjecia :3 wpadniesz do nas ? <3

    OdpowiedzUsuń
  2. wszystkiego najlepszego, troszkę spóźnione :*

    OdpowiedzUsuń
  3. O jak zazdroszczę ! ^^
    Chciałabym na tyle czasu mieć wolny dom haha :D
    I spóźnione wszystkiego najlepszego :*
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. widzę, że urodziny udane. ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna Zgraja ; D
    Zapraszam do mnie za każdą obserwację i kom. się odwdzięczam ; *
    Pozdrawiam i Zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. To spóźnione 100 lat. :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz ;**
Za każdy się odwdzięczam :3