sobota, 23 marca 2013

Gdzie ta wiosna ?!

Hej!
wszyscy zadają sobie nieustanne pytanie GDZIE TA WIOSNA ?! a wiosny nie ma i według prognoz przyjdzie dopiero w połowie kwietnia ;c  W czwartek nie miałam lekcji tylko był zorganizowany konkurs na klasę roku. może mojej klasie uda sie za rok :D Zdobyliśmy 49 punktów, byliśmy 2 pod względem I klas. fuck yea. Ja cały ten tydzień przesiedziałam w domu bo mam kare ale jutro mi sie kończy i w pon. wyję TAK ! to moja pierwsza kara w życiu i oby ostatnia.

Co tam u Was ?

11 komentarzy:

  1. ja to już chyba zwątpiłam ,że ta wiosna wogóle przyjdzie :(

    OdpowiedzUsuń
  2. to najdłuższa zima jaką pamiętam .;c

    OdpowiedzUsuń
  3. Oby wiosna przyszła jak najszybciej.

    OdpowiedzUsuń
  4. Oby przyszła ta wiosna jak najszybciej :(
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne zdjęcie! :>> Ja też stęskniłam się za prawdziwą wiosną! :CC

    by-jenny.blogspot.com
    zapraszam!

    OdpowiedzUsuń
  6. Ładniuuutka ;3 Ajj, też chce już wiosnę ! <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Też bym już chciała wiosnę :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Może za niedługo Wiosna nas zaskoczy ? :)
    Obserwuję i zapraszam :)
    ottimoalessandra.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Jaka ty ładna jesteś . :o
    Wesoołych świąt. :*
    Zapraszam . :3

    http://malinoveloove.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. OBSERWUJE. U mnie wiosna troszeczkę lepiej wygląda :)

    U mnie konkurs: do wygrania desing, miło by było gdybyś wzięła w nim udział i zachęcała innych !!!
    http://only-girl-blog.blogspot.com/2013/03/konkurs-wygraj-desing.html

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz ;**
Za każdy się odwdzięczam :3