sobota, 30 marca 2013

Przyjaciele - bez nich życie byłoby nudne ♥

Eloszky ;3 
Dzisiaj miałam bardzo udany dzień. Rano poszłam z koszyczkiem *.* a po obiedzie wybyłam na dwór.
Spotkałam się z Edytą i Musiałem . Najpierw siedzieliśmy na placu, potem poszliśmy do cerfura po delicje :D potem się przeszliśmy po okolicy i poszliśmy do M1. Weszliśmy a tam wszystko pozamykane wgl mało ludzi jazda była. Potem nasz ochroniarze wygonili bo zamykają. Doszedł do nas hela, a później Wrzesień. Byliśmy na parkingu i jeździliśmy w wózkach, łaziliśmy po nich sama nwm co my wyczynialiśmy. Przyszedł drugi ochroniarz i tez się na nas darł ze mamy zostawić te wózki . Idziemy sobie dalej i znaleźliśmy kolejny wózek no i 3 ochroniarz do nas wyszedł żeby nas opierniczyć. Poszliśmy koło rzeczki, koło Komfortu. Potem staliśmy z 20 min w jednym miejscu zaliczyłam piękną glebę z musiałem. Miałam całe uwalone spodnie, Musiał sobie kurtkę porwał. Odprowadziłam z Edzią Września pod Tesco a ona mnie potem na przystanek. No takie normalne wyjście <3 kocham tych moich WARIATÓW ♥


14 komentarzy:

  1. MATI PACZ
    SZLUGI LEŻĄ

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widze Musiałku <3 chcesz to bierz :D

      Usuń
  2. przyjaciele -lek na całe zło :)

    OdpowiedzUsuń
  3. przyjaciel to najlepszy lek na wszystko :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ochroniarze nie wiedzą co to zabawa :C

    OdpowiedzUsuń
  5. Bez przyjaciół życie byłoby nudne ; ( z kim byłyby takie wspomnienia :D obserwuję i liczę na to samo z twojej strony :)) http://kattyunique.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Przyjaciele to prawdziwe skarby ! <3
    http://mybeautifuleveryday.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. przyjaciele, najlepsze co może być <3 Wesołych świąt i mokrego dyngusa :)

    obserwuj - luxury-diamond.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Aby wziąć udział w konkursie do wygrania desingu musisz obserwować blog weroniki (http://only-girl-blog.blogspot.com) i mój ( Modnisia160.blogspot.com) .

    OdpowiedzUsuń
  9. Zgadzam się z tytułem ♥



    Zapraszam ^^
    http://itsmyylive.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Life is better with friends ♥
    Muszę Ci powiedzieć, że masz śliczny nagłówek :)
    lacywhiteworld.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. hej :3 świetny blog ;)
    +wpadnij do mnie , obserwujemy ?

    OdpowiedzUsuń
  12. no tak bo z borkami to już nudno prawda ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak w chuj nudno z borkami cioto-,-

      Usuń

Dziękuję za każdy komentarz ;**
Za każdy się odwdzięczam :3