niedziela, 3 marca 2013

Rolki *.*

Siemanko ;3
Wczoraj byłam na rolkach ^^ Razem z Wiką i Dawidami ;3 Tylko wyszło słońce a co mi tam poszłam na rolki. Byliśmy na skateparku i przejechałyśmy się także po osiedlu. Zaliczyłam 3 gleby: 1 gdy zjeżdżałam z rampy, 2 gdy wjeżdżałam na rampę i 3 gdy zdejmowałam rolki xd Miałam całe zielone skarpetki i spodnie bo wbijałam na rampę bez butów xd Ogółem było fajnie. W domu tak o 14:30. koło 15 poszłam z Olą do galerii poszukać jakiś fajnych butów na wiosnę. Nic ciekawego nie było więc postanowione jutro idę kupić moje upragnione żółte Marteny ♥ 


16 komentarzy:

  1. Już wczoraj na rolkach ?!
    Jaaa....tez chcę *_*
    Kocham na nich jeździć !
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. O, rolki! Kocham ♥ Ale dopiero w lato będę jeździć. Zawsze biorę psa na rolki, trzymam za smycz, rzucam jej smakołyk, lub kamień (cięższy i dalej poleci) i biegnie za nim i tak szybko jadę, a potem gleba na trawę. Nie mogę się już doczekać kiedy wyjdę na rolki ♥ Pozdrawiam ;3

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak ja dawno nie jeździłam o.O Świetna fotka :D Zapraszam do mnie: http://anotherverra.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. ojjejuu, uwielbiam rolki !<3
    wpadnij :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny blog ! :*
    http://dareeg.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Rolki o jejku już nie pamiętam kiedy jeździłam ostatnim razem ;D
    Pozdrowienia <3

    http://mylifedestinationny.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Oooo uwielbiam jezdzic na rolkach chociaz nie robilam tego od kilku lat;p

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja mam plan iść dziś na rolki... i to zaraz :)))

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja muszę w ogóle kupić rolki xd

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja jeszcze jeżdżę na łyżwach.

    OdpowiedzUsuń
  11. rooolkiii. jak ja dawno nie jeździłam. zazdro , że miałaś okazję : ( ja zapraszam do komentowania oraz obserwowania mojego bloga > zycie-na100latki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja już dawno nie jeździłam na rolkach, chyba już zapomniałam, jak to się robi. :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Czyli nie tylko ja się wybrałam wczoraj na rolki ;D

    Obserwujemy ;)?

    OdpowiedzUsuń
  14. Jak ja daawno nie jeździłam na rolkach;o

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz ;**
Za każdy się odwdzięczam :3