sobota, 27 kwietnia 2013

Chaotycznie ;3

Hej ;3 To będzie dośc chaotyczny post ! :]
Dawno nie pisałam za co przepraszam ale jakoś nie miałam zbytnio tematu którym mogłabym się z wami podzielić ;3 a teraz mam mianowicie mój dzisiejszy dzień ;] Więc wstałam sobie po 10 a obudziły mnie promienie słońca - bardzo lubie być tak budzona ^^ po 11 przyszła Edyta i poszłyśmy do Galerii po prezent dla Oli. Wszyscy poubierani długie spodnie a my idziemy w krótkich spodenkach i oczywiście patrzyli sie na nas jak na jakieś nienormalnie ;3
Taka tam samojebka z rąsi z Edyta ;*
Jesteśmy w galerii, tam kupiłyśmy prezent, no i jesteśmy sobie w sklepie a tu nagle słyszymy piosenke Mrozu - rollercoster no i takie myslimy sb pewnie puścili a potem tak urywakmi było słychac jakby śpiewał. Więc idziemy na góre a tam jakis zespół miał próby. No i dobra słychac ten głos ale wokalisty nie widać. no to to jest ten Mrozu czy nie jest. No i tu wam sie pochwale moją głupota siedzimy i przed nami bilbord że dzisiaj rozdanie nagród, a pod tym pisze ,,zabawa z Mrozu " takimi wołami o:


Idziemy dalej i tak patrzymy koło tej sceny jest ten mrozu czy nie ma. A on sb wychodzi i normalnie po galerii śmiga. A my takie woooo, no tak normalny człowiek ale jak sie widzi taka osobe co cała polska zna no to szczena opada. Tak to się wam pochwaliłam moja głupota :D 


Dobra potem tam do domu wróciłam ale nie ważne xd W każdym razie pojechałam na urodziny do oli ;3 Była Wiktoria, Weronika, Paulina no i ja. Najpierw pograłyśmy w podchody. potem miałysmy iść na Borki ale jednak nie wypaliło. i jak to ja mam zawsze genialne pomysły dorwałam węża z woda no i zaczęłam dziewczyny lać ^^ Więc było mokro i wesoło xd Potem próbowałyśmy rozpalić grilla ale tak nam trochę nie wyszło i sąsiad Oli na pomógł. Piekłyśmy kiełbaski i wgl. Tam wydurniałyśmy się odpały itp. nagrałyśmy filmik . Był tort jak to na urodzinach potem zwinełyśmy się do domu bo zaczął padać deszcz xd. no to tak w wielkim skrócie co się działo na imprezie :D


No to się wam rozpisałam ;3 Gratuluje tym którym chciało się to przeczytac w całości ;]

11 komentarzy:

  1. fajne zdjęcia :)

    wikaa-wiki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. O no to widzę, że fajny dzień miałyście :D
    Fajnie, że spotkałyście Mroza :D
    Ładne zdjęcia ;)
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne zdjęcia.
    Obserwuje bo masz ciekawego bloga!

    OdpowiedzUsuń
  4. fajne zdjęcia ! ciekawy blog, oczywiście oobserwuje ! ^^

    http://p-aulla.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. O fajnie, że spotkałyście Mroza... Też bym chciała ^^ Świetne zdjęcia :)

    Super blog. Obserwuję i liczę na rewanż :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam spędzać czas w galerii :D

    OdpowiedzUsuń
  7. świetny blog!
    ja też lubię chodzić po galeriach ;)

    pozdrawiam+obserwuję!

    OdpowiedzUsuń
  8. super blog <3

    obserwuje i licze na rewanż http://my-music-my-life-998.blogspot.com/

    pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz ;**
Za każdy się odwdzięczam :3