piątek, 12 kwietnia 2013

Nie podoba mi sie !

Hej..
wy tez czasem macie takie dni że wydaje wam sie że nie może być gorzej a jednak ktoś lub coś dobija was jeszcze bardziej ? Ja mam teraz takie dni i nie zbyt mi się podoba, na ogół jestem pogodną dziewczyną i taki na strój wgl mi nie odpowiada :C mam ochotę uciec od tego wszystkiego. Mam teraz taki moment w moim krótkim życiu że dowiaduje się na kogo na prawdę mogę liczyć. po dłuższym na myślę tez uświadomiłam sobie jak ja wybaczam ludziom, co by mi nie zrobili to od razu wybaczałam. Że wybaczyłam nie znaczy ze zapomniałam prawda ? to okazało się moją zguba, naiwna byłam. No czasem trzeba upaść żeby wstać silniejszym. Ale najpierw trzeba się podnieść, tylko jak ?!

8 komentarzy:

  1. Oj mam dość często takie dni, szczególnie w jesień i zimę -.-
    Trzymaj się,uśmiech :*
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne zdjęcia. Obserwuję twój blog liczę, że zrobisz to samo. Zapraszam na mojego bloga www.myworldania.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Dobrze będzie ! (:
    Też tak mam, że najchętniej to bym gdzieś poszła i posiedziała sama gdzieś daleko:o:c

    OdpowiedzUsuń
  4. Obserwuję i liczę na rewanż :)

    http://ann-ania.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie mozesz sie tak wszystkij przejmowac :) kazdy ma takie chwile slabosci ...
    bedzie dobrze :*
    obserwujemy? ja juz

    OdpowiedzUsuń
  6. nieraz miałam takie dni.. ale zawsze się jakoś potem układało :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz ;**
Za każdy się odwdzięczam :3