poniedziałek, 29 kwietnia 2013

Nowa odsłona

Witam ;3
Jak zauważyliście na blogu bardzo dużo się zmieniło. i wygląd i nazwa . Sama się przyzwyczaić nie mogę ale jakoś będzie trzeba. WIĘC OGŁASZAM IŻE BLOG OD DZISIAJ ZWIE SIĘ GANDZIABLOG !
 Jak wam się podoba ?

A tak po za tym takie info z dzisiejszego dnia. Wstałam koło 11, potem po 14 spotkałam się z Edzią. połaziłyśmy po okolicy. Byłyśmy na boisku, na skateparku, przy torach.. Spotkałyśmy chłopaków xd Dzień zamulony ale i tak fajnie było;3 Jutro pewnie też wyjdę na dwór bo mam wolne przez calutki tydzień ^^


Jak tam u Was ?

8 komentarzy:

  1. Zmiany bardzo dobre! Ślicznie tu jest :)
    + ej w jakim mieście mieszkasz,że u Ciebie KM jeżdżą?:D
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. obserwuje jako 270 osoba xd super post wygląd w moim guście :) i foty zacne xd zapraszam sylwia0001.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Ładny wygląd, nazwa też spoko!!! Ale ci fajnie ja musiałam jeszcze iść do szkoły. :D

    OdpowiedzUsuń
  4. śliczny wygląd. *.*
    świetne zdjęcia. (:
    http://attka-attkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz ;**
Za każdy się odwdzięczam :3