sobota, 6 kwietnia 2013

Spotkanie z Grubsonem ♥

Elo ;3
Dzisiaj byłam w Galerii Słonecznej gdyż ponieważ można było spotkać się z GRUBSONEM ♥ Ale mam zjare kolejny autograf do kolekcji polansuje wam się trochę i pochwale że mam już autograf Natalii Lesz, Oli Szwed no i teraz Grubsona . Jest lans xd Zrobiłam sobie z nim zdj, mam autograf a nawet go PRZYTULIŁAM ♥ i też BRK .



W galerii spotkałam prawie całą swoją klasę z podst i innych, ludzi z borek i jeszcze pare osób :D Potem jeszcze wbiłam do Musiała z Edytą. Ach te nasz boskie wbity ♥ Beka jak zawsze ! Kocham takie dni
Znowu mam  faze na Grubsona !

25 komentarzy:

  1. Fajnie, fajnie. :D Ja w sumie jeszcze nikogo ''sławnego'' nie spotkałam. ^^
    http://oliwia-zofia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja jeszcze nikogo sławnego nie spotkałam + nie mam żadnego autografu więc zazdroszczę. A GrubSona chętnie bym poznała :c

    nutellowelove.blogspot.com ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. o grubson ;) dzięki za odwiedziny i obserwuję

    OdpowiedzUsuń
  4. Zazdroszczę, uwielbiam go :c

    OdpowiedzUsuń
  5. nie przepadam za jego muzyką, ale fajnie, ze udało ci się spotkać swojego ulubionego muzyka :)

    OdpowiedzUsuń
  6. O zazdroszczę:)
    Ja mam autograf Nergala bo byłam w The Voice Of Poland haha :D
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Zazdroszczę ;)))
    bring-more-magic.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. O BOŻE, jak ja Ci zazdroszczę :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetnie spotkać kogoś takiego
    Obserwujemy?:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale Ci zazdroszczę.; ) Ja bym chyba piszczała.< 3 A u Nas ostatnio był Mezo. : )
    Obserwujemy ? Czekam na odpowiedź. : )
    Pozdrawiam !! : *

    OdpowiedzUsuń
  11. nie przepadam za nim ani za jego muzyką.

    OdpowiedzUsuń
  12. Cieszę się Twoim szczęściem,ja osobiście nie przepadam za nim :)
    megg-meggi.blogsopt.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Woooow! Rewelacyjny wygląd bloga ♥
    Chciałabym sie spotkać z Gubsonem... jego teksty są takie prawdziwe.

    OdpowiedzUsuń
  14. wow super ! :D
    obserwujemy? odp. u mnie :P http://plaapcio.blogspot.com/
    zapraszam ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. + jak zrobiłaś ten pasek ? :P

    OdpowiedzUsuń
  16. Też bym chciała spotkać kogoś kto jest moim idolem.

    polne-maki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Jej , fajnie masz ^^

    http://ann-ania.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz ;**
Za każdy się odwdzięczam :3