niedziela, 14 kwietnia 2013

Tak może być zawsze ♥

Hej ;3
Mój smuteczek na szczęście szybko minął, dłużej bym tego nie zniosła. A zawdzięczam to przyjaciółce i koledze ;* wczoraj rano byłam na borkach i spotkałam się z Olą, Darią i Michałem :) Po południu pojechałam do Edyty i wyszłyśmy z Paulinka. Łaziłyśmy po jakiś polnych drogach, deszcz padał między czasie, widziałam kolejną tęczę CUDNIE BYŁO ♥ ! Po 18 poszłyśmy na zakupy, potem wyścig do autobusu i byłyśmy w domu bo Edzia u mnie nocowała. Takiej beki na nocowaniu jeszcze nie miałyśmy <3 Jak zwykle na początku pojadłyśmy, pisałyśmy z człowiekami, jak zawsze przesłuchałyśmy milion pięćset starych piosenek ♥ Ogl film, bitwa na poduszki oczywiście wygrałam ^^ Jarałyśmy się cały czas i miałyśmy mega zaciesza :* jak to MY :3


Weekend zaliczam do udanych. :3
A Wam jak minął ?

11 komentarzy:

  1. przyjaciele - lek na całe zło :)
    fajny gif <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam spotkania z przyjaciółmi <3

    OdpowiedzUsuń
  3. To dobrze, że już nie jesteś smutna :)
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. mój weekend też bardzo udany <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Mój weekend był lekko nudny. xd

    OdpowiedzUsuń
  6. Zapraszam na letmelook.blogspot.com

    Zachęcam do wzięcia udziału w konkursie na moim blogu:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bitwa na poduszki ^^



    http://world-close-in-my-head.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. fajny blog :)
    mój weekend też zaliczam do udanych :D + obserwuję

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz ;**
Za każdy się odwdzięczam :3