środa, 1 maja 2013

Wspomnienia wracają ♥

Cześć :3
Dzisiaj byłam na borkach :] Spotkałam się ze znajomymi z wakacji. najpierw posiedziałam trochę u Oli z Darią. Potem wyszłyśmy na dwór z Kasią i Łucją które dzisiaj poznałam. Doszedł jeszcze Kacper, a potem Ksawery i Julka. Graliśmy w podchody i tak zwane "piec cegiełek". Poczułam się jak w wakacje, wszystkie wspomnienia wróciły *.*. Dzień minął wesoło i aktywnie jak to zawsze na Borkach ♥ Dzisiaj mam spokój od siostry, bo poszła nocować u koleżanki. A jutro może będzie nocować Edyta ^^ Teraz kilka zdjęć z dzisiaj :



A Wam jak minął dzień ?

8 komentarzy:

  1. O to fajny dzień widzę miałaś :)
    Ja od 13 do 21.30 dzień spędziłam z przyjaciółką! :D
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ah Kasiu ja ja cię love :*

    Dariuszek.

    OdpowiedzUsuń
  3. fajny dzień miałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  4. fajna ta kolorowa ławeczka :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale macie kolorowo na tym placu zabaw :)

    OdpowiedzUsuń
  6. super zdjęcia :)

    Masz ochotę na wzajemną obserwację? :)
    Jeśli tak to zapraszam do siebie,
    Renews xxx

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz ;**
Za każdy się odwdzięczam :3