czwartek, 16 maja 2013

YOLO ;3

Witam ;3
Tak wiem kolejny raz zaniedbałam bloga... i nie jestem z tego powodu dumna. Mam nadzieje że zrozumiecie został tylko miesiąc szkoły trzeba wszystko po poprawiać itp. po za tym tylko jak wrócę do domu to jem obiad i wychodzę na dwór wracam koło 20 potem tylko lekcje odrobić i spać. Wiec jak widać czasu brak ;/
 A tu jeszcze zdjęcie odświeżę wam pamięć jak wyglądam xd 
 Żeby wam tu długo nie zamulać to powiem wam tak że jakoś żyje codziennie siedzę na dworze, gram w piłkę o ile to można nazwać graniem i jakoś się trzymam ogółem więc jest dobrze.
A u Was co słychać ?

6 komentarzy:

  1. Śliczna jesteś <3
    U mnie okej c:
    Rozumiem Cię doskonale, ach te oceny ;/

    nutellowee-love.blogspot.com | zapraszam :3

    OdpowiedzUsuń
  2. Rozumiemy doskonale!
    Ślicznotka z Ciebie ^^

    Pozdrawiam,Izz :)
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Super zdjęcie!!! Fajny nagłówek!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. powiedziałaś że zmienisz nagłówek z naszymi zdjęciami z Borek, ale jak widać nic dla ciebie nie znaczymy ;c
    Grzegorz.-Daria.

    OdpowiedzUsuń
  5. Każdy Cie doskonale rozumie bo każdy musi popoprawiać oceny :)

    śliczna jesteś.

    Obserwuję i liczę na to samo :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz ;**
Za każdy się odwdzięczam :3