poniedziałek, 17 czerwca 2013

FESTYN . !

Siemka ;3
Jak obiecywałam jestem. Wczoraj w mojej szkole odbył się festyn rodzinny. O 14 byłam już pod szkołą z Edzią. miałyśmy próbę o 14:30, pokręciłyśmy się trochę. Próba jakoś minęła. No i przyszedł czas na występ. Poszło na spontana. ja byłam w chórku i robiłam za tło wraz z Edzią, Wiką, Weronika i Kamilą, i z każdym kto do nas się dołączył. tańczyłyśmy do: Ona Tańczy dla mnie, Czarne Oczy, Jozin z Bazin, Plastikowa biedronka, Chodź zabiorę cie do siebie, Lekarze Dusz, Ale to już było i nasz występ zakończyła Macarena !Była mega beka ! Nie no ten występ był boski. Jak to na festynie loteria wygrałam długopis i brelok wiec dupa :C Potem poszłyśmy na boisko graliśmy w rugby.



Jak mówiłam Edzia u miała u mnie nocować i nocowała. Zaniosłyśmy rzeczy i wróciłyśmy na końcówkę festynu. Połaziłyśmy, szukałyśmy puszek Coli z naszymi imionami ale nie znalazłyśmy :c Za to ja miałam z napisem  ,,przyjaciel " Wróciłyśmy koło 21, no beka jak zawsze to na naszych nocowaniach - Kocham je ♥


Natomiast dzisiaj w szkole było koło 15 osób, lekcje do 12 więc na lajcie. Przed chwilą byłam na dworze z Edzia i Sławkiem :3 Teraz zamulam się trochę w domu,a popołudniu lecę znowu na dwór. Pogoda jest cudowna słońce, bezchmurne niebo, przydałby się jakich wiaterek i będzie przecudownie!

16 komentarzy:

  1. Wyczuwam dobrą zabawę!

    Obserwuję.

    Byłabym bardzo wdzięczna, gdybyś skomentowała mój najnowszy wpis na blogu ponieważ rozpoczynam współpracę z pewną firmą i potrzebuję jak największej ilości komentarzy i obserwacji. Oczywiście za każdy komentarz odwdzięczę się poleceniem w najbliższym poście. Nie chodzi mi o spam, tylko po prostu potrzebuję tego,:)


    http://julalula.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. super zdjecia <3 dobrze ze dzien sie udal :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super zdjęcia
    Dawno na żadnym festynie nie była
    Wybrała bym się :P
    Super zdjęcie z tą puszką <3
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie INNA
    http://zjednoczona.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. hehhe ja też ostatnio miałam festyn w szkole :)
    Obserwuje i licze na to samo
    www.onee-life.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. u mnie nie ma w ogóle festynów ;D

    OdpowiedzUsuń
  6. Nocowanki są najlepsze 4ever. Te odpały i wszystko :3
    Dziubek zawsze spoko :p

    nutellowee-love.blogspot.com | zapraszam ♥

    OdpowiedzUsuń
  7. obserwacja=obserwacja
    napisz u mnie
    klaudia2304.blogspot.com
    i zostaw linka

    OdpowiedzUsuń
  8. Lubię festyny. :D

    Kliknęłabyś w BANER SHEINSIDE na moim blogu? Byłabym ogromnie wdzięczna!
    Obserwujemy? Jeśli tak to zrób to pierwsza i poinformuj mnie o tym w komentarzu. :)
    lilianka-blog.blogspot.com
    Follow my blog with Bloglovin






    OdpowiedzUsuń
  9. Ale świetne zdjęcia :) na pewno się świetnie bawiłyście! ; ))

    Obserwuję (jako 275). Miło by było gdybyś też zaobserwowała ; *
    http://muffliato9.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. świetny wpis i blog :)fajne zdjęcia :) Obserwuję i liczę na rev. Liczę, że wpadniesz na mojego bloga :> Jestem początkująca więc mam mało komentarzy i osób obserwujących ;/ Liczę, że wpadniesz! Fajny nagłówek <3 http://the-sandyy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetne zdjęcia :D
    uczepionamarzen.blogspot.com zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  12. No uwielbiam te buszki Coli :D
    Napis przyjaciel > Świetne;>
    zapraszam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz ;**
Za każdy się odwdzięczam :3