środa, 19 czerwca 2013

KONCERT . !

Witam :3 
Wczoraj miałam nieźle zabiegany dzień jak ostatnio codziennie. Co dziwne rano Edzia po mnie przyszła i poszłyśmy do przychodni bo musiałam iść na bilans, jak się okazało przyjmowali od 11. no to poszłyśmy do mnie, potem znowu do przychodni, Ale bilansu nie zrobiłam bo muszę przyjść z rodzicem  -.- Dobra, spotkałyśmy się z Kamilą, Pauliną, Oskarem i Kubą. Połaziliśmy, poszliśmy do Tesco, na plac. Potem dziewczyny wbiły do mnie. Posiedziałyśmy z godzinę.

Zabija mnie za to zdjęcie XD
Po 14 poszłyśmy po brata Edzi i odprowadzić dziewczyny. Paulinkę pod dom i Kamile tak samo. Wracamy sobie a tu nagle zaczyna lać. Burza się rozpętała. Leje, grzmi pioruny walą a my jakby nigdy nic idziemy sobie przez deszcz. Całe mokre byłyśmy, suchej nitki na nas nie zostało. Kierowcy na nas trąbili, pochowani przechodnie patrzyli się na nas jak na nienormalne. Ale co tam YOLO - czyli raz się żyje :]

Edzia się przebrała i poszłyśmy do mnie. Musiałysmy posiedzi3eć z moim bratem.. Nagle telefon dzwoni - Karolina, wyszłyśmy do niej. Posiedziałyśmy, pogadałyśmy bo dawno nie byłyśmy na dworze razem. I się rozeszłyśmy. Znowu przyszłyśmy do mnie i dzwoni mama Edyty i mówi że mamy iść n znaleźć jej tatę bo jest na koncercie Patrycji Markowskiej. No i dobra idziemy. Niosło przez pół miasta muzykę. Posłuchałyśmy, pośpiewałyśmy, potańczyłyśmy. Standard na koncercie :D

Poszłam Edzie odprowadzić za dworzec, w domu byłam tak przed 22. Taka padnięta byłam że masakra. Dzisiaj też się nałaziłyśmy znowu z tym bilansem. potem jeszcze robota przy basenie u Edzi, musiałyśmy go napompować i napełnić wodą, nosząc wiadra. Potem chwila relaksu w basenie. I znowu idziemy do mnie. Taka zmęczona byłam ze się położyłam i zasnęłam spałam z godzinę. jeszcze Edźka miła mnie obudzić za pół ale nie jak to powiedziała, tak słodko spałaś że nie chciałam cie budzić xD Odprowadziłam ją, spotkałyśmy Karolinę, pogadałyśmy i tak się ten dzień kończy.


A się rozpisałam :3

21 komentarzy:

  1. Mam podobny basen, ale z tego co mi wiadomo niestety jest dziurawy więc raczej nie da rady się w nim relaksować.

    Ogólnie widzę, że dużo ciekawych rzeczy się działo u ciebie, też bym chciała tak. Ale jak na razie chora w domu siedzę.. :/

    http://oliwia-zofia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. jakbym mogła to kliknęłabym LUBIE TO pod tym postem :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Looool, wszystkim to pisze...

      A co do Twoje posta :
      Pozytywne dni!:) Fajnie tak:)
      Pozdrawiam :)

      Usuń
  3. niech będzie sobie już to słońce , ale niech wieje wiatr taki chłodny ;d

    OdpowiedzUsuń
  4. Super post ♥ Też bym się chętnie wybrała na jakiś koncert :d Zapraszam do mnie :**

    OdpowiedzUsuń
  5. Zazdroszczę domowego basenu :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dokładnie! Raz się żyje,haha :)
    Widać, że dobrze się bawiliście ^^

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :)
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Basen<33

    allly-all.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Serdecznie zapraszamy na bardzo kreatywny konkurs z marką L'biotica.

    OdpowiedzUsuń
  9. haha chętnie weszłabym do tego basenu:D

    Zapraszam, liczę na szczerą opinię♥ Obserwujemy?♥
    http://begin-with-nothing.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hah ja też ; P
      Ale byłam dzisiaj : D

      +Zapraszam do mnie, do komentowania/obserwowania i CZĘSTEGO WPADANIA : D
      prawdziwieinaturalnie.blogspot.com

      Usuń
  10. Bardzo fajny blog!
    Zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ooo mam taką samą bluzkę z krzyżem;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Pierwsze zdjęcie jest boskie! :D

    Obserwujemy? Jesli tak, to daj znać :)

    http://axlowa12.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. ślicznie wyglądasz :)

    Obserwujemy? Ja już :3

    OdpowiedzUsuń
  14. Fajne zdjęcia.
    Ślicznie wyglądasz :*
    Bardzo ładna bluzka :o

    nutellowee-love.blogspot.com | zapraszam ♥

    OdpowiedzUsuń
  15. jak nadal nie ma nic o nas ;c a tyle sie dzieje.

    OdpowiedzUsuń
  16. Ale ślicznie wyglądacie :)
    Fajne zdjęcia!
    Zapraszam serdecznie, może akurat zaciekawi Cię tematyka bloga i zostaniesz na dłużej :)
    www.seellow.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz ;**
Za każdy się odwdzięczam :3