poniedziałek, 24 czerwca 2013

NA SPONTANA .!

Elo :3
Miałam mały problem techniczny z komputerem, a dokładniej z monitorem bo wysiał bo ostatniej burzy. Ale przed chwilą siostra przyniosła nowy więc znowu mogę pisać. A więc tak wczoraj do 14 zamulałam się w domu. potem pojechałam na borki do Oli. Chciałyśmy zwołać ludzi ale jak się okazało Julka u babci, Kasia u babci, Daria na działce a chłopaki nie odbierali. Przeszłyśmy się nad zalew, posiedziałyśmy na podwórku i tak koło 17 wróciłam, a dokładniej pojechałam po Edyte.

Posiedziałyśmy u Edźki, robiłam operacje na rożku xd i nagle taka myśl - Ale gorąco poszłabym na basen - a ze Edźka miała wejściówkę na basen to można by pójść. Tylko nie było pewne do kiedy ta karta jest ważna. Dzwonimy na basen nie odbierają, zamknięte czy co ? na stronie pisało że otwarte do 22. No to spakowałyśmy się, pojechałyśmy do mnie po rzeczy rowerami i na basen. Przyjeżdżamy tam co ? Karteczka z napisem " REMONT . BASEN NIECZYNNY " no kurna myślałam ze zabije po prostu zabije. Udało mi się Edzie namówić na przejażdżkę po okolicy. No i wywiozłam nas w jakąś ślepą uliczkę. Jakoś się  odnalazłyśmy. Z wypadu na basen wyszła nam wycieczka rowerowa ale co tam :D  

Wróciłam do domu, wykąpałam się a tu mnie się rodzice pytają czy ide na koncert IRY. Ja z mokrą głową ale co tam poszłam. Świetny koncert, mój brat wraz z kapelą grali suport. Trafiliśmy na najfajniejsze piosenki. Teraz mam fazę na IRĘ słucham ich w kółko xd Koncert trwał do 22:45 coś takiego. Jaka widownia była po prostu podziwiać !
 Tu macie filmik z urywkami z koncertu :

video
W tle słychać piski i śpiewanie zebranych ludzi - typowo koncertowo :D 
Natomiast dzisiaj byłam o dziwo w szkole. Na dwóch godzinach. Na w-f siedziałyśmy u pani od religii i gadałyśmy, a na religii byłyśmy u wychowawczyni. Z klasy na wcześniejszych lekcjach nie było nikogo. Tak tylko na tych dwóch my : ja, Edyta i Karolina. Potem poszłyśmy spotkać się z Anetą. A potem do mnie. Edzia poszła a ja sobie siedzę i się zamulam ;__; Może jak moja mama wróci to wybiorę się na borki ? Ale na pewno spotkam się jeszcze od wieczór z Edzią :3


 I na koniec zjarana Kasia XD

 A wy jak spędzacie ostatni tydzień szkoły ?

24 komentarze:

  1. Bardzo fajne zdjęcia.
    Obserwuję, mam nadzieję, że zrobisz to samo ;33

    nutellowee-love.blogspot.com | zapraszam ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Pojeździłabym sobie na rowerze:P

    Zapraszam do mnie na nowego posta, może jak ci się spodoba to zostaniesz na dłużej?

    julalula.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Oj tam oj tam, wycieczka rowerowa też fajna :D
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. + co do Twojego pytania to Cię zaskocze, bo nie jestem ani w 6 klasie ani w 1 gimnazjum tylko w 2 gim! haha :D

      Usuń
  4. Ale ja dawno nie jeździłam na rowerze. Aż nabrałam na to ochoty :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Oj poszłabym sobie na jakiś dobry koncert *-*

    OdpowiedzUsuń
  6. O na koncert Iry to bym poszła <3
    Super fotki <3
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie INNA
    http://zjednoczona.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. super bloga!!!!!!!! naprawdę


    Proszę zajrzyj na mojego i mojej przyjaciółki bloga naszymi-oczami.blogspot.com jeśli może to proszę dodaj się do obserwatorów i komentuj ♥ To dla nas ważne, z góry DZIĘKUJEMY CI! :*

    OdpowiedzUsuń
  8. Wow, pracowity miałaś dzień ^^
    A z tym basenem to też bym się wkurzyła! Informacje o remoncie powinny być na stronie, a nie, że jedziesz i się dowiadujesz :/
    Fajny post :)

    OdpowiedzUsuń
  9. ojejku haha . trochę sportu na rowerku ;p
    ładna opalona <3
    Dobrze ze juz masz monitorek ;)
    www.kaarina-blog.blogspot.com
    * Będzie mi miło jak zaobserwujesz

    OdpowiedzUsuń
  10. bardzo ciekawy blog, zdjęcia są świetne:D pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  11. Woooow, ale bym się przeszla na koncert Iry <3

    OdpowiedzUsuń
  12. Cześć. c:
    Zapraszam do brania udziału w konkursie na moim blogu: http://substancja-dajaca-zycie.blogspot.com/p/konkurs-wygraj-kolczyki-czesc.html : )

    OdpowiedzUsuń
  13. mnie na szczeście burze ominęły. zazdroszcze koncertu. Fiolmik i zdjęcia swietne!
    obserwuję ;* www.sandicious.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. świetny blog!
    obserwacja=obserwacja
    napisz u mnie
    klaudia2304.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. świetny blog ! <3 oO
    będe tutaj wpadać częściej ...
    odwiedź mnie photoboook.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. super blog, jestem tu pierwszy raz :) Fajny wygląd, fajnie się czyta :D
    POZDRAWIAM ♡ !

    OdpowiedzUsuń
  17. http://yoloswagy.blogspot.com/ To nasze początki :) Mamy nadzieję, że Ci się spodoba. :) Pozdrawwwwwwwiamy ! :*
    Jeśli możesz, poleć naszego bloga, tej ! :) :** Były byśmy wdzięczne xD

    OdpowiedzUsuń
  18. świetny blog ! - będę zaglądać częściej :)
    odwiedź mnie photoboook.blogspot.com ;))

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz ;**
Za każdy się odwdzięczam :3