czwartek, 20 czerwca 2013

ZALEW . !

Hej !
Do szkoły już nie chodzę jak wiadomo. Za to dzisiaj byłam na borkach. Dawno o nich nie pisałam, najwyższy czas odświeżyć wam pamięć. Jednak najpierw musiałam o 16:15 odebrać brata spod kina, potem  wsiadłam w 14 i na borki. Spotkałam się z Olą i Kasią, po czym poszłyśmy po Julkę, a potem po Michała. Poszliśmy na szkołę:












A później poszliśmy nad zalew. Zaczęłyśmy z Julką brodzić w wodzie, potem dziewczyny się dołączyły. Przechodziłyśmy to jakieś chłopaki gadały :
- ej wrzucamy je ?
- nie, dawaj bierzemy numery od nich
Beka z ludzi :D Potem do nas podeszli i takie - dziewczyny, no to co wrzucamy? - i podszedł do mnie i chciał mnie podnieś, ale się wybroniłam ^^ Poszłyśmy się przejść i dołączyła do nas Martyna.






Następnie poszliśmy odprowadzić Julkę, a po drodze spotkałyśmy Michała. Chcieliśmy wbić na bal szóstoklasistów, ale nie wypaliło. Idąc tak bez celu po osiedlu i gadając, rozwinął się temat że Michał ma branie i dał jakiś swój komentarz od siebie. A że miałam butelkę wody to część zawartości wylądowała na plecach Michała. Za to w formie rewanżu na mnie wylądowała jego Cola.


Pod koniec poszłyśmy znowu nad zalew ja, Ola i Kasia, bo Michał i Martyna się od nas odłączyli. Spotkałyśmy moją babcie, poszłyśmy na tamę i wróciłyśmy na boisko, gdzie ponownie spotkałyśmy się z Martyną. Jednak ja musiałam już wracać. Poszłam jeszcze na chwile do Edzi. Zajadałyśmy czereśnie *.* Później mnie kawałek odprowadziła. A po drodze spotkałam Karolinę, Czarka, Michała i Pawła. Karo "zgubiła" telefon idealnie przyszłam i udało jej się znaleźć. Ma się to wyczucie ^^ W domu byłam po 21. Kolejny dzień +100 do YOLO . !

16 komentarzy:

  1. Fajne zdjęcia, pozytywne c;
    Mmm ja też chcę czereśnie *o*
    Tak, bal szóstoklasistów xd

    nutellowee-love.blogspot.com | zapraszam ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne zdjęcia, zalew przypomina mój w Zamościu :D

    OdpowiedzUsuń
  3. U mnie dzisiaj w szkole chłopacy oblewali wodą z butelek, ja wyglądałam jak bym weszła pod prysznic w ubraniach i dopiero spod niego wyszła.

    Zapraszam do mnie, może jak ci się spodoba to zostaniesz na dłużej?

    julalula.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. yyyy ta julia maja do góry każdemu blogu pisze to samo to jest żalosne nawet nie na temat...

    ja dzis bylam u babci pozrywac zeresnie i pozrywalam te kwasne >.<


    obserwacja za obserwacje? jesli tak zrob to pierwsza i napisz mi o tym w komentarzu a jak najszybciej odwdziecze sie tym samym:* +poklikasz w banerek po prawej stronie u mnie?
    juz obserwuje teraz ty


    http://weronikafashionphotography.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. o widzę ze bardzo fajnie spędziłaś dzień ;D
    ciekawe fotki!
    pozdrawiam i zapraszam do mnie http://lumi11.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Fantastic pics!!
    Wanna folow each other?
    Let me know....

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajne zdjęcia, też bym się wybrała nad zalew. :)
    http://oliwia-zofia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Kocham wypady na plac zabaw :D

    OdpowiedzUsuń
  9. OOo, plac zabaw <3
    i na dodatek jeziorko *.*

    OdpowiedzUsuń
  10. Cuuudowne zdjecia *.*
    Genialny blog i bardzo fajny post <3
    Obserwujemy?
    http://optymistycznieee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Miło spędzony czas ^^
    Zapraszam, u mnie rozdanie! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Super blog :)Zapraszam do siebie, obserwujemy?:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz ;**
Za każdy się odwdzięczam :3