czwartek, 27 czerwca 2013

ODCIETA

Witam, witam :3
W ciągu ostatnich kilku dni zostałam odcięta od internetu i ogółem prądu. Siedzę sobie w domu a tu nagle wszystko się wyłącza, i prądu ni ma :c Na te kilka dni przeprowadziliśmy się do babci. Gdzie spędziłam czas z Olą, Darią, Michałem, Kacprem, Julką, Martyną oraz poznałam Anię, Julkę i Klaudię. Standardowo chodziliśmy nad zalew, na szkołę, na hamaku, ogółem po osiedlu. Z ciekawszych momentów była wbita do mojej babci na pizzę. Jakoś tak zgłodnieliśmy, pierwsza myśl zamówić pizzę. Ale w końcu kupiliśmy i odgrzaliśmy u mojej babci. Potem wbiliśmy do Oli. 

<-- Daria i Julka -->



Julka i Martyna 
Z Julką idąc do Mediconu.
  Wczoraj byłam z Julką u nie w szkole po książki. A potem poszłyśmy do Mediconu, żeby zrobić bilans. I miała takiego samego pecha jak ja i jej nie przyjęli. W moim przypadku nie byłam z rodzicem, natomiast ona nie miała wypełnionej karty przez rodzica i wychowawce.

Ola i Martyna 
  Dzisiaj za to połaziłam trochę po sklepach. W poszukiwaniu bluzki na zakończenie oraz sukienki na wesele + żakiet i buty. Zakupy poszły dobrze jestem bardzo zadowolona. Pokażę je wam już po weselu, tam zdobędę jakieś zdjęcia :D A jutro co ? Zakończenie roku szkolnego. Sama nwm kiedy ten rok minął. Już pierwsza klasa gimnazjum za mną, teraz WAKACJE i witaj druga klaso. Czuję że te wakacje będą wyjątkowe. ♥

Wam też ten rok tak szybko minął ?
Gotowi na wakacje ?

14 komentarzy:

  1. Czyli, że mimo, że bez prądu to i tak dobrze siębawiłaś :D

    OdpowiedzUsuń
  2. ąłdnie wygladasz;)
    ja gotowa juz od miesiaca:D

    OdpowiedzUsuń
  3. Bez pradu? O nieee wspolczuje :D
    Ale widac ,ze u babci super spedzilas czas ^^
    Pozdrawiam cieplutko z Londynu :)
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja bym bez prądu nie wytrzymała:)


    Zapraszam do mnie, może jak ci się spodoba to zostaniesz na dłużej?

    julalula.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. mi by było ciężko wytrzymać bez pradu ;D

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja bez prądu nie wytrzymałabym ^^
    Fajne zdjęcia :33

    nutellowee-love.blogspot.com | zapraszam <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Podziwiam Cie że bez prądu wytrzymałaś;D
    Świetnie zdjęcia;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jejciu, ja bym chyba bez prądu nie wytrzymała :)
    www.mint-and-mint.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Widać prąd potrafi zbliżyć ludzi, ja w ferie jak byłam u babci to też kilka godzin nie było prądu, ale z kuzynami i z siostrą graliśmy w karty, a potem przyjechała taka mała Julita, więc się nie nudziliśmy. :3
    Ale zdjęcia są śliczne.

    crazy-life-by-angelika.blogspot.com | zapraszam ! ♥

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo fajny blog :)
    Zaprraszam do mnie sweet-kiwi-life.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo fajna notka! :)

    Zapraszam do komentowania i obserwowania mojego boga:
    graphics--factory.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Co tam internet są przyjaciele :D Pozdrawiam i zapraszam.

    OdpowiedzUsuń
  13. ale słodkie zdjęcia... mi brakuje wypadów z przyjaciółmi :C
    przez studia potraciły się kontakty

    może wzajemna obserwacja??
    www.arcbleu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz ;**
Za każdy się odwdzięczam :3