sobota, 22 czerwca 2013

SOBOTA . !

Cześć ♥
A dzisiaj miałam luźny dzień, ale za o tym to cofniemy sie do wczoraj. Więc rano byłam na rowerach z Olą. Pojechałyśmy nad zalew. Zrobiłyśmy kółko i poszłyśmy na plaże. Brodziłyśmy po wodzie po czym ja cała sie zanurzyłam w ciuchach ale co tam raz się żyje xD Potem wbiłyśmy do Oli - wysuszyłam się i przebrałam. 

O 12 wyjechałam i pojechałam pod szkołę. Wbiłam z  Edytą na polski i graliśmy w kalambury. Potem na zakupy i na chwile do mnie, bo miałyśmy spotkać się ze Sławkiem w parku. Poszłyśmy posiedzieliśmy do 16 a potem wbiliśmy do mnie. Boże jaka beka była. Najpierw było spokojnie potem zaczęła się walka na poduszki, czochranie, gilgotanie i podnoszenie. Ja jak to z moimi mądrymi pomysłami zaczęłam lać ich wodą a potem oranżadą. Edzia i Sławek odbyli dwa kursy do sklepu po picie a potem jeszcze po ciastka. Do ciekawych zjawisk wczoraj należało spadniecie gradu. Rozpętała się burza i nagle taki grad, to jest pierwszy grad który pamiętam od czasów 1-3 klasy podst.  Kiedy moja mama wróciła poszliśmy na spacer i odprowadzić Sławka na przystanek :D Potem ja jeszcze Edzie odprowadziłam za dworzec. W domu byłam coś koło 21:30 :3


Natomiast dzisiaj miałam bardzo leniwy dzień. Po 14 poszłam do play po nowy telefon ^^ joł :3
Później poszłam do Edzi i wylegiwałyśmy się cały dzień w basenie. Przeszłyśmy się miedzy czasie do Tesco. A potem siedziałyśmy u Edzi. Koło 20 poszłyśmy jeszcze się przejść i tak przed 21 poszłam ją odprowadzić standardowo za dworzec. Wracając spotkałam kolegę ze starej klasy. Na 21 byłam w domu i po takim dniu na lajcie sobie odpoczywam :3 Jedyne co mi zostało do zrobienia to ogarnąć ten telefon :]


A wam jak minęła sobota ? 

11 komentarzy:

  1. uwielbiam spędzać czas nad wodą <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Ojejku ja dziś byłam nad wodą i sprzatałam ;3
    `Oj baaaasen <33

    www.kaarina-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. uwielbiam chodzić po wodzie, w tak upalne dni ;'_))

    OdpowiedzUsuń
  4. Pozytywne zdjęcia :3
    Lubię spędzać czas nad wodą :p

    nutellowee-love.blogspot.com | zapraszam ♥

    OdpowiedzUsuń
  5. O to widzę, że udaną sobotę miałaś!
    Muszę się kiedyś wykąpać w ubraniach tak całkowicie, haha :D
    U mnie konkurs! Zapraszam :)
    http://mybeautifuleveryday.blogspot.com/2013/06/konkurs-wygraj-post-na-naszych-blogach.html

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo pracowita sobota.
    Ja byłam w sklepie z przyjaciółką.;D
    Zapraszam do mnie http://zuzanax.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. A ja byłam na ognisku!:)
    Ładne zdjęcia:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Oczywiście że żyje się raz :P
    U mnie też wczoraj padał grad :)
    Super zdjęcia
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie INNA
    http://zjednoczona.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. świetny blog ♥
    obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  10. Podziwiam za odwagę ;d Ja bym nie weszła w ciuchach do wody, bo po tem byoby mi strasznie zimno ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz ;**
Za każdy się odwdzięczam :3