piątek, 14 czerwca 2013

Witam .

Witam.
No nie powiem była nie mała przerwa. Trochę się u mnie pozmieniało przez ten miesiąc, nie brakowało wesołych zarówno jak i smutnych chwil Najważniejsze ze jakoś się trzymam i jeszcze żyje. I ważne ze wy nadal jesteście :3 Takie newsy ode mnie to wczoraj była próba u mnie, na przedstawienie na festyn które odbędzie się jutro. Ćwiczyłyśmy z dziewczynami układy. robimy za chórek i tło taneczne. Jedynym minusem wczorajszego dnia było czekanie na pizze aż 2 godziny maskara ale było warto bo pyszna była :3 Po 19 poszłyśmy odprowadzić dziewczyny. Mądra Edyta i Kamila zamieniły się butami, każda miała dwa różne i tak idą przez miasto, a co tam raz się żyje.


Dzisiaj w szkole miałyśmy próbę do 16 taką przed generalną. Potem jeszcze spotkałam się z Edzia, połaziłyśmy trochę, przyszłyśmy do mnie, potem ją odprowadziłam i tyle dzisiaj się działo. Za to jutro czeka nas FESTYN. Z jednej strony nie mogę się doczekać a z drugiej się boje xd. Prawdopodobnie jutro Edźka będzie u mnie nocować, więc zdam wam relacje z całego dnia.
 Trzeba sie wreszcie wziąć za siebie :] 

Zagląda ktoś tu jeszcze , hm ?

5 komentarzy:

  1. O fajnie, że znowu coś tu napisałaś ;)
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. pewnie , że zagląda, super zdjęcia;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja zaglądam :) Dobrze, że w końcu coś napisałaś :)
    Fajnie zdjęcia :D
    Powodzenia na festynie ^^

    OdpowiedzUsuń
  4. ja tez ale to tylko żeby móc cie zobaczyć bo za często cie nie widze. nawet nie wiesz co sie u nas dzieje ;c

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz ;**
Za każdy się odwdzięczam :3