wtorek, 23 lipca 2013

Czas goni nas

Witam was :3 
Z soboty na niedziele nocowała u mnie Edyta. Jak to na naszych nocowaniach musi być beka. tym razem było wyjątkowo bo spałyśmy w namiocie. A namiot był rozstawiony w moim pokoju. No a czemu nie :D

















Natomiast wczoraj razem z Edzią odwiedziłyśmy Sławka. Więc była wycieczka po za Radom ;3 Jechałyśmy pół godziny autobusem, potem pól godziny na piechotę i dotarłyśmy na miejsce. Głównie cały dzień spędziliśmy na trampolinie gdzie wydurnialiśmy. Wyjadłyśmy mu sporo agrestu. O 18 miałam jechać na borki ale sprawy się pokomplikowały i w końcu zostałam dłużej.



To był ogółem udany dzień tylko miał trochę kiepskie zakończenie ;/ No ale trzeba korzystać jak najlepiej z wakacji w końcu już prawie połowa za nami. Nim spostrzegłam lipiec minął, podobnie będzie z sierpniem. Nim się obejrzymy już będzie rozpoczęcie roku szkolnego. ahh..

Wam ten czas też tak szybko mija, 
czy tylko mi się tak wydaje ?

14 komentarzy:

  1. Jak byłam mała spałam w namiocie w salonie,hahah :D
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. haha boze namiot w pokoju, krejzolki! :D
    + obserwuję

    OdpowiedzUsuń
  3. hhaahha nie ma to jak namiot w pokoju xD

    zapraszam - julalula.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. ALE STARY MONITOR...NIE STAĆ CIĘ? WOGÓLE JESTEŚ TAKA BRZYDKA, CHŁOPAK ŁADNY ALE TY? PFF

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spier*dalaj od niej.! Ona brzydka.? no chyba ty.!

      Usuń
    2. Nie ma to jak kozaczyć z anonima joł ;3 gratuluję ;3
      mam taki monitor bo mi się podoba, zazdrościsz ?

      I dziękuję Patrycja za obronę :*

      Usuń
    3. Haha, ie ma jak hejtować z anonima. Gratki za odwagę ;]


      Usuń
  5. Namiot w pokoju? Ciekawie :D
    Zapraszam na: pretty-and-colour.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Hahha, namiot w pokoju.. Hahha, my kiedyś z przyjaciółkami spałyśmy w namiocie na moim balkonie... :) Haha, ale była beka.. :D
    Mi też czas mija straszliwie szybko! Nie mogę uwierzyć, że minęła już prawie połowa wakacji... Jak?! Przecież dopiero co był początek!

    OdpowiedzUsuń
  7. Też kiedyś tak spałam, bo mama nie pozwoliła mi spać na dworze w namiocie ^^ Mina jej była bezcenna, kiedy zobaczyła namiot w pokoju ^^


    U mnie mały konkursik z nagrodami, może zainteresowana?

    Zapraszam wszystkich, www.bitcheslovecake.pl

    OdpowiedzUsuń
  8. niezły pomysł z tym nocowaniem w domu w namiocie :p

    http://venuuska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie ma to jak spać w domu, w namiocie xd.
    Mi też wakacje bardzo szybko mijają :/. Przecież dopiero było zakończenie roku :/.

    http://because-its-my-story.blogspot.com/
    + obserwuję :).

    OdpowiedzUsuń
  10. rewelacja! obserwujemy? http://luyyyza.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. czas mija strasznie szybko, niestety... w wolnej chwili zapraszamy do nas ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz ;**
Za każdy się odwdzięczam :3