czwartek, 25 lipca 2013

DAMSKIE POPOLUDNIE :D

 Zapraszam na rozdanie :  klik w link :D

Hej kochani ♥ 
Wczoraj miałam rocznicę xD Znaczy minął rok od kiedy pierwszy raz spotkałam się z Edytą ale dobra. XD W każdym razie byłam również na borkach z Edzią dzień minął bardzo przyjemnie, bez żadnych nie miłych niespodzianek. Natomiast dzisiaj wstałam sobie wyjątkowo o 12. Później pojechałam sobie na boreczki. Spotkałam się z Klaudią, Olą, Michałem, Jakubem i Kacprem. Później z dziewczynami zrobiłyśmy sobie tzw. "damskie popołudnie" xD i pojechałyśmy do galerii.  Znalazłam sobie takie fajne spodenki w kwiaciasty wzór. No i takie dobra myślę : Na razie nie kupie, zobaczymy co jest w innych sklepach. No przeszłam się nic nie znalazłam wiec wracam. i kurde co ? moich spodenek nie ma :C ktoś wykupił a to była ostatnia para . No zabić po prostu ! 


Musiałam wrócić wcześniej bo do brata,a potem mama mi jeszcze pozwoliła wyjść. Więc wyszłam z Wiktorią. I poszłyśmy do Damianów, graliśmy w siatkę a potem w karty na domku. Wracając spotkałyśmy jeszcze Karolinę z koleżankami - pogadałyśmy chwilę - i wróciłyśmy do domów.


To tyle ode mnie - wiecie już co u mnie,
 dni spędzone aktywnie w końcu trzeba korzystać, tylko miesiąc wakacji został.

A wy jak spędzacie dalej wakacje ? 
Chcielibyście żeby zrobiła notkę 
na jakiś konkretny temat ?
Jak tak to na jaki ? 

15 komentarzy:

  1. U mnie straszna nuda, nie wie jak wykorzytać te wakacje..

    Super blog!! Obserwujemy? :D
    vivir33.blogspot.com
    Ja już dodałam :*
    Komentarze mile widzane! :)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Oj współczuję tych spodenek ;( znam ten ból ;(

    OdpowiedzUsuń
  3. przyjaźń, pieknie dziewczynki *: obserwujemy? :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Która z Was ma Iphone? Chce *__*
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. przykro się na prawdę robi jak chcę się coś kupić a już tego nie ma :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Znam ten ból ;c Ostatnio miałam taką samą sytuacje ze spodniami ;C
    Obserwuje i liczę na rewanż ;*
    jejj jestem 300 obserwatorem ^.^

    OdpowiedzUsuń
  7. znam ten ból. :C Ja też korzystam z pogody, został miesiąc wakacji, więc trzeba się wyszaleć :)
    the-sandyy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja wakacje spędzam przyjemnie na czytaniu książek, blogowaniu i oglądaniu anime :)
    supcarolyn.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Też tak mam, że ktoś mi coś wykupi :D Czkałam na promocje w croppie z koszulą a tu dupa wykupili wszystko :P

    OdpowiedzUsuń
  10. o szkoda że tych spodenek nie kupiłaś:<

    OdpowiedzUsuń
  11. No jak oni mogli Ci spodenki zabrać? Chamstwo. ;3

    OdpowiedzUsuń
  12. Wredni ludzie :c Jakie macie świetne czapki *.* Osobiście uwielbiam takie dni ;3 Jak dla mnie możesz nagrać jakiś filmik ;3

    Zapraszam do mnie: Karola-Oliv.blogspot.com +obserwuję <3

    OdpowiedzUsuń
  13. mam nawet sporo planów na ten ostatni miesiąc. ale żeby tylko wypaliły. :D



    http://itsmyylive.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. świetna jets czapka w batmaty :)
    obserwujemy? ;>

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz ;**
Za każdy się odwdzięczam :3