poniedziałek, 8 lipca 2013

TYDZIEŃ WAKACJI JUŻ ZA NAMI . !

Cześć :3
Obecnie na tygodniu mieszkam u babci gdzie nie mam internetu więc posty będą się pojawiały rzadziej ;/ ale jakoś damy radę. Co u mnie? Wszystko w w porządku pierwszy tydzień wakacji minął bardzo ambitnie. Chociaż nie ukrywam ze po wczorajszym dniu jestem bardzo zdenerwowana -.- Kolejny raz pomyliłam się co do człowieka.. niestety. Ale przejdźmy do przyjemniejszych tematów. W zeszłym tygniu byłam na weselu mojego brata ciotecznego. Poznałam Wiktorie i Przemka. To pierwsze wesele na którym byłam do końca. Jest moc :D 


 Natomiast u  babci wychodzę na dwór, chodzę nad zalew, zawsze coś się wymyśli. W tym tygodniu byłam na basenie z Klaudią, Olą, Michałem i Jakubem. Było dużo śmiechu i podtapiania xD Potem poszliśmy jeszcze do galerii. Dzień fajnie spędzony.


 A przez weekend wychodziłam z Edytą. Łaziłyśmy po osiedlu, wieczorem zawsze nam odwalało miałyśmy takie odpały że żeby je ogarnąć trzeba by je zobaczyć :D Spotykałyśmy się o 12 i a to szłyśmy do Edzi, a to do mnie bo było tak gorąco ze nie dało się siedzieć na dworze. Za to wieczorem mogłybyśmy z dworu nie wracać taka fajna pogoda była. Haha wczoraj przez ten upał jakbyłyśmy u Edzi to zasnełyśmy na 2 godziny xD


A wam jak minął pierwszy tydzień wakacji?
Zadowoleni ?

A i oczywiście zachęcam do brania udziału w ROZDANIU . ! 

13 komentarzy:

  1. ja częściowo. Tak jak ty pomyliłam się co do niektórych ludzi. to było rozczarowanie. jednak wiem że to też moja wina, chociaz nie tylko. bardzo mi przykro i smutno. zresztą co ja ci tu pisac bede ty przeciez też wszystko dobrze rozumiesz ;c

    OdpowiedzUsuń
  2. Wiesz, że ja też w maju byłam na jednym z pierwszych wesel, które pamiętam? :D
    Śliczna ta niebieska sukienka *-*
    B-smart w KFC - kocham :D <3
    Eh..Szkoda, że te wakacje tak szybko mijają -.-
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Pierwszy tydzień wakacji minął mi na odpoczywaniu i leniuchowaniu :D

    OdpowiedzUsuń
  4. oj wakacje jak wakacje szybko niestety będą mijac;p
    www.sandicious.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Jejku, zazdroszczę CI wesela, basenu i maca w mieście *.*

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja całe dnie spędzam na plaży :) Ja nigdy nie byłam w KFC choć mieszkam w dużym mieście :)


    Zapraszam na post dodany chwilkę temu:

    julalula.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. A jakoś mało ciekawie, ale ten i następny zapowiada się ciekawszy .
    http://life-and-daydream.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. świetny blog! zapraszam do mnie:) obserwujemy:)
    http://nastolatkatoja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajny blog. (:

    Obserwujemy? Zapraszam.
    fashionbyvera.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz ;**
Za każdy się odwdzięczam :3