piątek, 30 sierpnia 2013

I to mi sie podoba :]

Siemka ♥
To chyba najgłupsze co może być, kilka dni przed rozpoczęciem roku wreszcie czuje wakacje -.- ale co poradzę. Ważne, że mimo że ostanie dni to udane. Dzisiaj wybrałam się z Julką, Edytą i Nikola na pizzę. Warto było pójść. Później przyszedł do nas Kuba i Oskar. Jak to z nimi beka była mocna :]

Tak koło 16 wsiadłam w autobus i wróciłam do domu po rzeczy na basen, na który wybrałam się z Julką, Martyną, Olą i Darią. Wypad jak najbardziej udany. Poszłyśmy potem do galerii. Za nami szli jacyś chłopacy. Beka niezła była, dosiedli się do nas potem jeszcze ich spotkałyśmy wracając. Nowe znajomości zawsze spoko. Poszłyśmy na przystanek i wróciłyśmy na borki. Julka miała dzisiaj urodziny - sto lat kochana :* - jednak potem musiała wrócić do domu. Spotkałyśmy chłopaków i poszłyśmy z nimi na szkołę. Kolejny dzień udany, jakie to fajne uczucie.


Teraz czeka mnie ściąganie piosenek bo jutro szykuje się impreza na zakończenie wakacji. Oczywiście zdam z niej relację. Nie wiem kiedy pojawi się haul, jutro idę dopiero kupić rzeczy  - może zdążę coś nakręcić. Jak nie to obiecuję że w poniedziałek będzie najpóźniej :3 

28 komentarzy:

  1. aż się zrobiłam głodna :D


    http://sarabrych.blogspot.com/ <- zapraszam do mnie :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jaki cudowny wygląd!!! *o* *o*
    marta-marudzi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. mmmmmmniam zapraszam do mnie może zaobserwujesz jeśli Ci się spodoba http://memarieamar.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajne zdjęcia . ;3

    mashihimenagase.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne zdjęcia :)
    blog-daria.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. no to widzę, że korzystasz z ostatnich chwil wakacji na maxa ;-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Chyba każdy tak ma, że pod koniec wakacji dopiero zaczyna je odczuwać..
    Ładne zdjęcia ^^
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. zawsze pod koniec wakacji jest najfajniej ;D

    OdpowiedzUsuń
  9. Mam pytanie - czy mieszkasz w okolicach Poznania ? ;D

    OdpowiedzUsuń
  10. JA nie chcę do szkoły :c Też dopiero teraz odczuwam wakacje :c


    insignificantbaby.blogspot.com
    Zapraszam, jeżeli Ci się spodoba - zaobserwuj :)

    OdpowiedzUsuń
  11. wszystkiego najlepszego dla koleżanki :D trochę spóźnione, ale szczere :) wakacje zawsze się czuje dopiero kiedy się już kończą :P

    OdpowiedzUsuń
  12. Widzę , żte dni jak najbardziej udane , sto lat dla Julii :) fajne zdjęcia :]
    kocham-to-5.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Zostałaś nominowana prze zemnie do Liebster Award

    Szczegóły u mnie:

    http://wera--wera.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Fajne zapraszam do mnie + http://modastyletomojezycie.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  15. Wszystkiego Najlepszego dla koleżanki;))
    I fajnie że spędziłaś tak fajnie dzień:))
    http://crazyandcrazy19.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. mniam <3 b-smarty
    super blog <3

    zapraszam na mój blog - ŚPIEWAM
    http://alexwberry.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. ślicznotki <333

    zapraszam opowiadanie z Kurtem Cobainem - http://uwierz-w-pieniadze.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Sto lat dla koleżanki :D
    Tak, nie ma to jak zawieranie nowych znajomości ! *.* Widać, że dzień się udał ; )

    http://blog-pattie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Fajny dzień, super że wykorzystujesz tak ostatnie dni lata :***

    myprettydress.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz ;**
Za każdy się odwdzięczam :3