wtorek, 20 sierpnia 2013

Ostatnie dwa tygodnie.

Cześć kochani ♥
Dziś znowu jadę do babci. Ale to będzie dość mieszany tydzień trochę u siebie trochę na borkach. Chcę jak najlepiej wykorzystać te dwa ostatnie tygodnie wakacji. Muszę wymyślić coś żeby w spektakularny sposób zakończyć te wakacje, macie jakieś pomysły ?

W te wakacje zrobiłam sobie listę osób z którymi muszę się spotkać. Uzbierało się koło 60 osób może więcej. Jestem z siebie dumna bo spotkałam się już prawie ze wszystkimi. A z którymi się jeszcze nie widziałam mam zamiar spotkać się w tym tygodniu.



Za to w ostatnich dniach trochę się wydarzyło. Zauważyłam że prawie codziennie jest taka godzina, dwie kiedy mi się nic zupełnie nie chce. Potem przychodzę do domu i mam totalny napływ energii. Ostatnio spotkałam się z Paulinką, Oskarem zawsze towarzyszyła mi Edyta.



Za to wczoraj wyszłyśmy z Mietkiem, a raczej Przemkiem. Potem poszłyśmy na dworzec po bilety, wsiadłyśmy do pociągu i pojechałyśmy do Garbatki. Taki wyjazd na spontana z naszymi braćmi. Okazało się że mimo że nie byłam tak już chyba kilka lat nadal tam się orientuję.


Co planujecie na zakończenie wakacji ?

14 komentarzy:

  1. że też wcześniej nie pochwalilaś się tym pomyslem z listą.

    OdpowiedzUsuń
  2. Aż 60 osób? O super. W sumie taka lista to świetny pomysł :D
    Ogólem fajne zdjęcia ^^
    Ja natomiast nie wiem co będą robić w te ostatnie 2 tygodnie..
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Za rok muszę sobie też zrobić taką listę,na pewno się przyda xd :)

    Przy okazji,mogłabyś kliknąć w baner SheInside na moim blogu?To dla mnie dość ważne,z góry dziękuję.http://imposyhhe.blogspot.com/
    xoxo

    OdpowiedzUsuń
  4. niech wakacje sie nigdy nie kończą.. :<

    OdpowiedzUsuń
  5. No ja mam zamiar przez te ostatnie dwa tygodnie w końcu porządnie się wyspać. :DD


    http://umyjpache.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. ja chcę się w końcu porządnie wyszaleć z przyjaciółmi :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję, że postanowiłaś sobie tak odświeżyć kontakty z ludźmi i pospotykać się z nimi ^^ Dobry pomysł, chyba skorzystam z niego za rok, lub w jakieś feerie :) Ja na zakończenie wakacji jadę na występy :)
    Wpadnij na mój blog, pierwsza notka, każda odsłona i komentarz się liczy :)
    marta-marudzi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja lubię wizyty u Babci, bardzo.
    Obserwuję jako Stef (:

    OdpowiedzUsuń
  9. swietne zdjecia, ja nie mam jeszcze żadnych planów ale na pewno trzeba wykorzystac jak najlepiej te ostatnie dni wolnosci :)


    http://mycolorfulimagination.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. fajna relacja :)
    zapraszam : http://dreamaboutvogue.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. pozytywne zdjęcia :)
    ja staram się jeszcze trochę opalić :)

    klikniesz w banner Vintage Shop?
    http://little-crazy-dreams.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Obserwuję i liczę na rewanż http://everythingandnothingn.blogspot.com/ dopiero zaczynam :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz ;**
Za każdy się odwdzięczam :3