poniedziałek, 5 sierpnia 2013

"Przeprowadzka"

Hej hej :] 

Wczoraj cały dzień przesiedziałam na działce u cioci. Głównie przeleżałam a to na leżaku, hamaku czy huśtawce. Porobiłam bransoletki, pojadłam i nasłuchałam się muzyki -  wszystko na świeżym powietrzu. Za to dzisiaj "przeprowadzam" się do babci na tydzień. Nie wiem czy będę mieć internet więc następny post może pojawić się po koniec tygodnia, ale jak będę miała dostęp na pewno tu wpadnę :] 


Planujecie już coś na ten tydzień ?
czekam na propozycje tematów postów.

7 komentarzy:

  1. planuję na ten tydzień pewną wycieczkę.. konkretnie na jutro więc jak wszystko pójdzie dobrze będzie można zobaczyć u mnie zdjęcia z wyjazdu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam siedzieć na hamakach ;3

    OdpowiedzUsuń
  3. mogłabyś zrobić back to school i nakręcić jakiś filmk : )

    OdpowiedzUsuń
  4. No to udanej 'przeprowadzki' :)
    http://mybeautifuleveryday.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Miłego czasu u babci :) Ja jutro jadę do Bułgarii :)
    marcia-marciak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Udanych wakacji u babci życzę :D ja do mojej nie lubiłam jeździć, bo ciągle oglądała Modę na Sukces :)

    Przy okazji, zapraszam - http://rainbow-above-me.blogspot.com/2013/08/rozdanie.html

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz ;**
Za każdy się odwdzięczam :3