czwartek, 15 sierpnia 2013

Return

Eloszky ;3 
Wróciłam do domu. Jednak do babci jeszcze wrócę ale to w przyszłym tygodniu. Póki co tydzień mi minął bardzo przyjemnie. Spędziłam go z moimi przyjaciółmi z Borek. Do nowości mogę zaliczyć kilka wypadów na ryby z chłopakami. Złapałam 3 ryby, wiem że jedna to był okoń, a tamte dwie jakoś na "k" się nazywały xd chyba ;p


Wczoraj połowę dnia spędziłam na borach a druga u siebie. Wyszłam sobie z Olą i Julką, a potem przyszła Daria. Julka do mnie: Kasia nakręć vloga.  A jeśli dobrze zrozumiałam to chodziło jej ogółem o napisanie posta ale nwm xd Julko jeśli to czytasz to wiedz że ten post jest z dedykacją dla ciebie. <3



Drugą połowę dnia spędziłam z Edyta i Wiktorią. Połaziłyśmy po osiedlu, przegadałyśmy wiele tematów. Spotkałyśmy kilka osób, zrobiłyśmy wjazd na chatę Wice. Ona ma słodziaśnego brata *____* 

Za to dzisiaj spotkałam się z Weroniką. Dawno się z nią nie widziałam. Wyszłyśmy na rolki. Nasza jazda trwała całe 20 minut. Potem zmieniłyśmy rolki na buty. Poszłyśmy na fontanny, do parku -  gdzie spotkałyśmy dwie dziewczyny z naszej starej klasy: Oliwkę i Wiktorię. Pogadałyśmy chwilę a potem wbiłyśmy do mnie. Tak do 20 posiedziałyśmy i poszłam Werę odprowadzić. 

Coś mnie wzięło wieczorem i obcięłam sobie grzywkę ;o 
Zostały jeszcze tylko 2 tygodnie wakacji, 
jak zamierzacie je spędzić ? 

27 komentarzy:

  1. No to gratuluję złapanych ryb, haha :D
    Fajne zdjęcia. Widać, że dobrze spędzony czas ;)
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. widac ze swietnie spedzilas czas ze znajomymi ;) to fajnie bo najwazniejsze w wakacje jest czas spedzony ze znajomymi i kozystanie z wolnego od szkoly ;))

    ja w planach mam wyjazd do przyjaciolki do wiednia :)

    pozdrawiam serdecznie. :))

    OdpowiedzUsuń
  3. tak tak mam słodziutkiego brata...ale tylko na chwilkę ;p :D
    /Wika ;D

    OdpowiedzUsuń
  4. Nigdy nie byłam na rybach ;x
    Fajne zdjęcia ;3

    http://zuuza-zuzaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Eeeeej a moja samojebka na przystanku gdzie .?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jaka samojebka na przystanku xd ?

      Usuń
    2. no moja ta wiesz co jechal autobus a ja sobie zdj robilam xd

      Usuń
  6. Mój tata ma sklep wędkarski najlepszy w polsce, ja wygrałam kilkanaście ogólnopolskich zawodów łowiąc w ciągu godziny 166 ryb a nie wiem jak wygląda OKOŃ ALBO KARP xD


    zapraszam, nowy post - julalula.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. ja jak na razie jeszcze jestem w Anglii :) Obserwuje.

    OdpowiedzUsuń
  8. uwielbiam spotkania ze znajomymi ! też ostatnio byłam na rybach i niestety nic nie złapałam :( !
    zapraszam do mnie : http://oalinek.blogspot.com/ !
    bay ^^

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajne zdjęcia :) Ja też kiedyś byłam na rybach ale nic nie złapałam żadnej rybki ;P
    Pozdrawiam !

    http://monika-agness.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczne zdjęcia ,blog i w ogóle ładnie tu ! :)
    http://fucklifex33.blogspot.com/
    Obserwujemy? Jeżeli tak to zaobserwuj i napisz u mnie w komentarz ,że obserwujesz

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja prawdę dni ze znajomymi resztę z rodzinką :)
    http://mondemagiquee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Super zdjecia ;)

    Zapraszam :>
    http://zwariowana2110.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. fajne zdjęcia ;)

    zapraszam do mnie :3
    http://eloelo3200.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. no to kiedy wychodzimy ;** <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. + tylko nie na rolki ;/

      Usuń

Dziękuję za każdy komentarz ;**
Za każdy się odwdzięczam :3