czwartek, 22 sierpnia 2013

YOLO Everyday

Cześć <3
Zostało dziewięć dni wakacji ;c Wykorzystuje je jak najlepiej mogę. Pogoda się zepsuła bo jest chłodniej a wczoraj nawet trochę padało. Ale ciesze się można odpocząć kilka dni od tych upałów, jednak niech słoneczko szybko wróci. Już do babci nie pojadę na dłużej, bo tata będzie w domu do końca wakacji. Wczoraj jeszcze widziałam się z Olą i Darią -dla której dedykuję ten post. Poszłyśmy nad zalew, na oponę i na szkołę gdzie spotkałyśmy się z Michałem, Jakubem i Kaprem.


Kiedy wróciłam do domu wbiła do mnie Edźka, siedziałyśmy do wieczora, potem ją odprowadziłam. Wracając spotkałam Wiktorię i Olę ;3 A dzisiaj spotkałam się z Wiktorią. Byłyśmy na młdz, na ustr. potem na fontannach i w galerii. Narobiłyśmy mnóstwo foci.



Pod koniec odwiedziłyśmy okolice naszej starej szkoły, gdzie kiedyś spędzałyśmy większość czasu. 
Zapraszam was do wzięcia udziału w rozdaniu które organizuje z innymi blogerkami --> KLIK
 Wpadajcie: 
Instagram --> KLIK
Ask.fm --> KLIK

16 komentarzy:

  1. Nareszcie. Uhu. Pierwsza <3

    OdpowiedzUsuń
  2. też korzystam z tych ostatnich dni jak się da :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Oj tak..Końcówka wakacji, a pogoda się zepsuła :(
    http://mybeautifuleveryday.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. pogoda straszna ;( A zdjecia prześliczne *.*

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale śliczne. ;)))


    http://itsmyylive.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Żółte glany? :D Zajefajne. :D

    OdpowiedzUsuń
  7. takie sesje są najlepsze <33

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczne włosy :)
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie. Veneaa:*
    http://veneaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Jakie ładne<3
    macie takie same telefony czy mi sie wydaje?

    OdpowiedzUsuń
  10. Super blog. :)

    patisonkaaa.blogspot.com :)
    Obserwuję i liczę na rewanż. ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz ;**
Za każdy się odwdzięczam :3