piątek, 27 września 2013

Mieszkam u Edzi.

Hejo ♥
Przez najbliższe dwa dni mieszkam u Edyty, Mejbi w niedzielę idziemy na sesje :3 Zdjęcia na pewno wstawie tutaj. Po szkole miałam próbę do przedstawienie zapowiada się ciekawie ^^ Wróciłam do domu, posprzątałam i na szybkości zjadłam obiad i od razu do Edzi. W autobusie spotkałam Adama, on ma 5 telefonów O.o Rozumiem mieć 2 telefony, ale żeby 5 ? :o U Edzi była już Wika, Damian i Dawid. Jedliśmy sobie spaghetti w takim składzie to pierwsze spotkanie od dłuższego czasu. Co do losowania na Comeniusa nie dostałam się, może następnym razem się uda. Prze comeniusa udało mi się nawiązać kontakt z 4 włoszkami, stwierdziłam że całkiem db mówię po angielsku :]


Co do posta co noszę do szkoły zaczęłam już przygotowania, więc niedługo post się pojawi :]

13 komentarzy:

  1. Matko 5 telefonów. XD

    http://itsmyylive.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. swietne zdjecia :*:)
    klaudmen.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. O ale fajnie, to miłego weekendu :)
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Czekam na zdjęcia z sesji *.*

    http://diamentoowaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. śliczne zdjęcia ;d
    dodajemy do obserwowanych ?

    OdpowiedzUsuń
  6. świetny blog :) obserwujemy? zapraszam do mnie: http://klaudia-duska.blogspot.com/ :)

    OdpowiedzUsuń
  7. çok komik fotolar
    türkiye'den takipteyim sevgiler
    kibelem.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. świetnie razem wyglądacie;))
    mam do Ciebie ogromną prośbe! kliknęłabyś w baner Sheinside na moim blogu? będę bardzo wdzięczna!!! ściskam!

    OdpowiedzUsuń
  9. słodkie :D mógłby prowadzić komis z telefonami :D

    OdpowiedzUsuń
  10. ale śliczne zdjęcia <33 czekam na więcej zdjęć z sesji !!
    zapraszam do mnie :)


    positivelittlethink.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. fajne zdjecia dziewczyny! :)

    co powiesz na wzajemna obserwacje? :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz ;**
Za każdy się odwdzięczam :3