piątek, 6 września 2013

Pierwszy tydzień za nami

Hej hej ♥
Pierwszy tydzień za nami, pierwsze koty za płoty. Pierwsze lekcje jak to zwykle organizacyjne, usypiałam no ale moja klasa mnie rozbudzała bo u nas nie może być spokojnie. Jako pierwsza zostałam przesadzona z miejsca, które sobie sama wybrałam :D I stwierdziłam że nie ma po co się uśmiechać do nauczycieli <niektórych> bo od razu mówią ze źle się zachowuje, no ludzie co jest złego w uśmiechaniu się ?


W każdym razie nadszedł upragniony weekend. Pierwszy weekend tego roku szkolnego zapowiada się bardzo ambitnie. Pomijając że jutro czeka mnie sprzątanie, jest plus bo może jakieś przemeblowanie zrobię. Później wychodzę na dwór, jeszcze nie wiem z kim. A w niedzielę jadę na sesję :D

Wy co zaplanowaliście
 na pierwszy weekend w roku szkolnym ?

52 komentarze:

  1. ja planuję iść na dożynki i grilla :)

    OdpowiedzUsuń
  2. dzisiaj bylam spotkac sie z kolezankami a jutro mzoe chlopak do mnie przyjedzie :)
    klaudmen.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajna czapka . ;)

    mashihimenagase.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. u mnie weekend jak każdy inny, nic specjalnego :)
    super czapkę masz :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Jesteś śliczna. :) Świetny blog, obserwuję i jeśli Ci się u mnie podoba też zaobserwuj. I jak to? Za uśmiech Cię przesadzili? :P U mnie w ogóle nie ma organizacyjnych, ughh... uroki maturalnej klasy.
    Zapraszam do mnie Blog modowy What is in the hat? KLIK!/Bloglovin

    OdpowiedzUsuń
  6. Odsypiam wakacje :D

    www.realizuj.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Może pójdę na koncert - zobaczymy ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jeejku... Masz przecudowny nagłówek! Sama go robiłaś czy może
    ktoś zrobił go dla ciebie na zamówienie??
    Jest śliczny♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
  9. I dziękuję za motywację :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja muszę iść na wesele , więc zapowiada się ciekawie ....

    OdpowiedzUsuń
  11. Czysto spontaniczny weekend :) Nauczyciele w większosci są dziwni :(

    http://fotografiamojapasjaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. mój plan na weekend to "Pan Tadeusz" :P zazdroszczę wszystkim którzy jeszcze nie mają żadnej lektury do omówienia :P

    OdpowiedzUsuń
  13. Urodziny i imieniny:D Więc raczej nudzić się nie będę;D

    OdpowiedzUsuń
  14. Ale fajna czapka! Śliczne zdjęcia ;)
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. sliczne zdjecie
    ten tydzien byl nawet ok
    Zapraszam na mojego bloga.Było by miło gdybyś pozostawiła po sobie ślad w postaci komentarza.
    http://wana-wanaa.blogspot.com/
    +Obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  16. nice post :)
    http://femensleatherjackets.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Też to znam. np. na biologii. albo chemii pani powiedziała. że nie mogę z Dorotą siedzieć w 2 klasie. :D
    Śliczna. ;)))

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękna czapeczka:) Ja korzystam jeszcze z wakacji :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja weekend aktywny - z rowerem i basenem w roli głównej :)
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  20. Sprzątanie miałam wczoraj + trening, dziś były małe zakupy. Jutro za to idę na piknik sportowy i występ Ellie. Przydałoby się poczytać coś do szkoły. :)
    Dzięki za komentarz!

    http://fallenna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. świetny post :)))
    wpadajcie na mojego bloga http://fashionandsecret.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Fajne zdjęcia, extra czapa :) pozdrawiam http://greyeyesandgreatshoes.blogspot.com obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  23. U mnie na pierwszej lekcji we wtorek mnie i moją koleżankę pani przesadziła z ostatniej ławki do pierwszej, a takiemu jednemu z mojej klasy zabrała komórkę. :D Czapka *,* Zapraszam.

    OdpowiedzUsuń
  24. Ja w sumie nic nie zaplanowałam. ._.

    Obserwujemy? Jeśli tak to zrób to pierwsza i poinformuj mnie o tym w komentarzu.
    lilianka-blog.blogspot.com
    http://ask.fm/LiliankaBlog




    OdpowiedzUsuń
  25. U mnie to jest tak że wracam ze szkoły o 18, chodzę do zwykłej szkoły jak i muzycznej a przez to mam tak długo lekcje. Czasem nie wyrabiam - ale co poradzić. Przychodzę o 19.30, idę z psem, o 20.00 zadania domowe i nauka, potem kolacja, prysznic i do spania. I tak wygląda mój każdy dzień w dni robocze :c

    Obserwuję od dawna, nowy post - julalula.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Super pomysł na posta i jeszcze lepsze wykonanie!
    Genialnie prowadzisz bloga i robisz niesamowite zdjęcia.
    Z chęcią zostaję na dłużej i czekam na więcej!


    Pozdrawiam,
    Katherine Unique

    OdpowiedzUsuń
  27. jakiej firmy masz czapkę? :) Pzdr

    OdpowiedzUsuń
  28. Ja siedzę w domu jak na razie, i uczę się zakładać soczewki xD Mam taką samą czapkę :D
    ps. Nominowałam Cię do LBA! Gratuluję ;*
    Więcej szczegółów tuu ----> fromdream-toreality.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Moje plany na weekend: wycieczki na rower i nicnierobienie.. o tak ! :D

    Zapraszam do mnie: the-world-of-fucksucker.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  31. Ja nie mam jakichś specjalnych planów, jeszcze sobie muszę wszystko zaplanować, organizację pracy. Co to ma być, że sam mi się komentarz publikuje? ; D Muszę go potem usuwać, bo niedokończony. ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a no nie wiem co się dzieję że się same dodają :D
      Może sam blog chce żeby było ich więcej xd

      Usuń
  32. Super czapka Zazdro <3
    Obserwuje i liczę na rewanz
    modajestnaszapasja.blogspot.com
    Klikniesz w baner sheinside na moim blogu? Odwdzięczę się!
    Z gory dziękuje.

    OdpowiedzUsuń
  33. Great pictures! I love the cap!

    Xoxo!

    OdpowiedzUsuń
  34. wszystko planowałam.. tylko nie chorobę a sama przyszła :D

    OdpowiedzUsuń
  35. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  36. Masz rację po co się uśmiechać skoro oni i tak są tacy pesymistyczni :D

    http://emoinna.blogspot.com/2013/09/blog-post.html

    OdpowiedzUsuń
  37. Ja chcę aby weekendy były codziennie! :D

    moj-wlasny-art.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  38. Też chcę taką czapkę <3

    http://martysia-martysiapysiakurpiel.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  39. Niektórzy nauczyciele są za bardzo podejrzliwi, więc nie warto na nich uwagi zwracać.
    Oby do końca roku. <3

    OdpowiedzUsuń
  40. a ic nie robiłam w weekend a tak wgl . masz zwierzaka? Jeśli tak zapraszam cie bardzo serdecznie na mój konkurs wszystkiego dowiesz się umnie

    http://kc-zwierzaki.blogspot.com/2013/09/przypominam-o-konkursie.html?m=1

    OdpowiedzUsuń
  41. super ;* podoba mi sie

    opowiadanie z wokalistą Nirvany - Kurtem Cobainem
    http://uwierz-w-pieniadze.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz ;**
Za każdy się odwdzięczam :3