niedziela, 1 września 2013

Powrót w dobrym stylu

Witam ♥ 
Jak wszystkim wiadomo mamy już wrzesień, a co się za tym ciągnie - szkoła, nauka, mniej czasu więcej zmartwień ale są też pozytywy. Jutro rozpoczęcie roku szkolnego, wreszcie dowiem się z kim będę w klasie ^^ Ten miesiąc zaczęłam bardzo dobrze, można by powiedzieć że to dzisiaj jest ten ostatni dzień wakacji. Tak wgl to po bibe nocowałam u Edzi, wstałyśmy, ogarnęłyśmy się i poszłyśmy do M1 po przybory do szkoły. Tak jak obiecywałam haul będzie jutro. 


Po obiedzie spotkałyśmy się z Kubą i poszliśmy na bus bo czekała nas wycieczka do Orońska. Jak się okazało bus odjeżdżał później ale szczegół. Po dotarciu na miejsca spotkaliśmy się z Olą. Poszliśmy na spacer do jakiegoś parku. Znajdowały się tam przedstawione różne rzeźby. Było tam kilka stawów i rzeczki. Na jednej z rzeczek były takie jakby płytki które wyglądały na takie po których można chodzić. No i Kuba postanowił po namowach Edyty przez nie przejść. Skończyło się to z Kubą w wodzie. Nawet to nagrałam ale nie zrobię mu takiej lipy xd Śmiałyśmy się z tego najmniej przez pół godziny.


Poszliśmy do Oli, Kuba się wysuszył. Był mały problem gdyż według internetu nie mieliśmy busu powrotnego ;o Poszliśmy na przystanek i na szczęście po 18 bus przyjechał. Wróciliśmy do Radomia, tam spotkaliśmy się z Julką i Nikolą. Wrzesień bardzo dobrze zaczęty, już się boję co będzie jutro :]

7 komentarzy:

  1. ciekawy post :) ogółem to bardzo fajny blog :) obserwuje i licze na rewanż: www.appiappi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. no to powodzenia w szkole :) :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja tam pozytywnie patrzę na szkołę ;D

    Zapraszam, nowy post- julalula.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. No to powodzenia w szkole ;)
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. świetny blog, podobają mi sie twoje posty, są przemyślane i ładnie napisane :)
    na pewno zostanę z toba na dluzej oraz zapraszam do mnie luuvmy.blogspot.com obserwujemy ? :)

    OdpowiedzUsuń
  6. To miałaś bardzo ciekawy dzień. :P

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz ;**
Za każdy się odwdzięczam :3