czwartek, 17 października 2013

Akademia na dzień nauczyciela

No hej ♥
Co tam słychać ? U mnie wszystko dobrze, miałam bardzo udany tydzień. Cały czas coś się działo. Jak wiadomo poniedziałek wolny - spędziłam go z moją paczką. We wtorek odbyła się akademia z okazji Dnia Edukacji Narodowej. Nieskromnie powiem wyszło rewelacyjnie! Wszyscy świetnie się bawili. Nasz występ został nagrodzony długimi brawami. Na następny dzień wszyscy nauczyciele nam gratulowali wspaniałego wystepu, mówili ze to najfajniejsza akademia na jakiej byli :3



Wczoraj natomiast wyszłam na dwór z Edytą i Kubą. Miało wyjść 7 osób a wyszło ze było tylko 3 xD W każdym razie i tak spotkanie udane :3 Dzisiaj byłam z Edzia po kartki urodzinowe bo wspieramy akcję na rzecz ciężko chorej Oliwii której marzeniem jest otrzymanie na urodziny kartek urodzinowych z całej Polski. Z domu się już nie ruszam bo pilnuje brata. Ale na szczęście zaraz przyjdzie Edyta. Jutro moja klasa idzie na koncert umuzykalniający, jedynym powodem dla którego idziemy jest zwolnienie z kilku lekcji. Niestety wracamy na historie, matmę i niemiecki..no bywa

15 komentarzy:

  1. To super, że miałaś/masz udany tydzień! Oby tak dalej! :)
    Haha super zdjęcia :D
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. uu niemiecki znienawidzony język przeze mnie !:/
    http://bonjourmacheri.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Lepiej jak na akademii jest zabawnie. niż jakieś poważne wiersze i tak sztywno jest. :D


    http://itsmyylive.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajne zdjęcia z tej akademii ;3

    http://diamentoowaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. widac ze bylo zabawnie .. super zdjęcia :D

    OdpowiedzUsuń
  6. fajnie :D
    http://my-secret-dreamx3.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne zdjęcia ;)

    http://martysia-martysiapysiakurpiel.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. świetny blog ! ;-))
    śliczne zdjęcia !
    co powiesz na wzajemną obserwację ? zacznij a na pewno się odwdzięczę :)
    http://camode.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Hey ♡
    Your Blog is really cool !! Maybe you wanna follow each other with GFC & *Bloglovin* ❀ ?
    I would love it :-) Pls let me know
    Kisses✩ normalestrano ❅ ❄ ❆

    OdpowiedzUsuń
  10. Lubię akademie z tzw jajem czyli na wesoło, a nie nudne recytowanie wierszyków.

    milionioliwka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. u nas jakies tez wystepy uczniow XD glownie z 1 i 2 klas ;D Brawa byly ale osmieszyli sie i beka z nich xD

    sali-pno.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. lostdream05.tumblr.com <nowiutki, zapraszam ♥
      sali-pno.blogspot.com

      Usuń
  12. Fajna akademia XD

    Zapraszam na mojego świeżego bloga - wikie-blog.blogspot.com Oceń moją grafikę i styl pisania postów ;) A jeśli się podoba to zapraszam do obserwowania! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Widzę, że akademia z jajem :D
    pozdrawiam, so-maraaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz ;**
Za każdy się odwdzięczam :3