wtorek, 29 października 2013

Maraton Filmowy

Witam ♥ 
Jak żyjecie? U mnie bdb.  W nocy z piątku na sobotę moja klasa urządziła 2 w historii szkoły Maraton Filmowy
+ zaproszona była klasa 2D. Maraton bardzo udany oglądaliśmy: Mroczne cienie Silent Hill Zagubiona 1000 lat po ziemi. Wszystko byłoby super gdyby nie fakt, że to ostatni maraton. Bo zawaliliśmy sprawę i gadaliśmy bardzo, co panie bardzo drażniło i uznały, że robienie dalej czegoś takiego nie ma sensu bo nie zasługujemy. ;c Musimy się wziąć w garść i się poprawić . Trzymam za nas kciuki :3 Dzisiaj dwie godziny spędziliśmy w klubie szkolnym bo nie było naszej wychowawczyni ;/ i jutro tez nie ma :c Lipe od dyrektora mieliśmy bo kilka osób wyszło bez pozwolenia :x Bywa xD chciałam wstawić zdj z maratonu ale jeszcze ich nie mam ;c Maraton trwał do 3. Jako ostatnia razem z Edzią wyszłyśmy ze szkoły bo czekałyśmy na mojego tatę, u mnie jeszcze siedziałyśmy do 4. A potem spanie do późna.. :D

Takie z nudów na WDŻ xd
Nie mam pojęcia kiedy minęły te pierwsze dwa miesiące szkoły :o Dopiero co było rozpoczęcie, a zaraz będą święta. jakim cudem?  Straciłam poczucie czasu...

15 komentarzy:

  1. Ale fajna tablica, haha lubię to! :D
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Super tablica :D
    horanek-horanek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Zazdro wam tego maratonu. ;p no ten czas strasznieszybko leci. Dopiero wyjechalam a tu juz koniec pazdziernika. Mam nadzieje ze na sylwestra przylece. :D

    OdpowiedzUsuń
  4. /marchewa xd (tak jakby co xd)
    P.s. To nazwisko to nwm jak zmienic xd beke mam z niegoo :p

    OdpowiedzUsuń
  5. Ooo ja chyba skorzystam z maratonów <33
    Cudne zdjęcia ♥
    ♠ olusiek-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. zazdroszczę wam tego maratonu :3

    OdpowiedzUsuń
  7. Też bym sobie chętnie poszła na jakiś maraton filmowy. Ale u mnie w szkole to będzie chyba dopiero w styczniu xD
    Świetne zdjęcie :)

    veniice.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Moja klasa miało ostatnio noc filmową ;3 takie sprawy są super ;D

    ________________________________
    http://diamentoowaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. zawsze chcialam taki maraton filmowy w szkole, ciekawie mogloby byc :3 niestety.. nadal nie ma, zazdroszcze ;p

    sali-pno.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. mi też szybko minęły te dwa miesiące! :) śliczne zdjęcie! :*

    OdpowiedzUsuń
  11. Jakie ładne to zdjęcie.! ;))


    Zapraszam.
    http://itsmyylive.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Oo taki maraton to musi być świetna sprawa :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Hey :-) great blog.. wanna follow each other (GFC) ?
    SpicySpikeLeather

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie ma ,to jak frezgi mezgi na tablicy :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz ;**
Za każdy się odwdzięczam :3