wtorek, 8 października 2013

Mini sesja + relacja

-->Klikajcie ~ Proszę ♥ <---
To dla mnie bardzo ważne

Witam ♥
Jak tam u was? U mnie wszystko w porządku, po za tym że cały tydzień mam już zawalony nauką, próbami to OK. Ne sesji jednak nie byłam bo Edyta nie mogła :c Ale Olwia - u której nocowałam - zrobiłam mi taka mini sesyję u niej w domu xD Kilka zdjęć:




 
Ogółem w sobotę byłam na pielgrzymce. Dobry skład bo poszło o wiele więcej znajomych mi osób niż w zeszłym roku. Na miejsce szliśmy 2 h. Po czym reszta pielgrzymki weszła do kościoła a my rozeszliśmy się po okolicy - tak wiem jestem "wzorowym" pielgrzymem. Chłopaki mieli zjarę na petardy, potem był przypał że za głośno. Sporo czasu spędziliśmy na łące. W pewnym momencie wróciliśmy obok kościoła i katecheta kazał nam iść do środka, a my na około i znowu na łąkę. Dziewczyny dzwonią do nas że przypał megaa. Wracamy tam a jak się okazało katecheta nawet nie wiedział kogo szukać bo na nas uwagi nie zwrócił. Na koniec okazało się jeszcze że wracamy na piechotę bo autobus nie odpalił :/ wróciliśmy w 1h :3 Świetnie było, już nie mogę się doczekać następnej ^^

30 komentarzy:

  1. To pierwsze zdj. jest genialne! :)
    Super, że chodzisz na pielgrzymki :)

    www.devooted.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne zdjęcia :* !
    Fajną miałaś przygodę
    zapraszam na post o Koncercie Honey :3
    www.magic--bead.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Jakie śliczne to pierwsze. :D


    http://itsmyylive.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Widzę ,że bardzo lubisz te czapki ;3

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne zdjęcia, sesja bardzo udana! :) Masz śliczny blog, zaobserwowałam i pozdrawiam :*

    sylwiaa-m.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Podziwiam za pielgrzymkę ;))

    Ps, jak zrobiłaś ten efekt różu na pierwszym zdjęciu ? ;dd

    OdpowiedzUsuń
  7. ciekawie piszesz, miło się czyta =)
    wpadniesz, skomentujesz, zaobserwujesz (ja na 99% się zrewanżuję, proszę to dla mnie ważne =))
    http://tiffani426.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. super blog !
    może wzajemna obserwacja, co Ty na to?:)
    http://camode.blogspot.com/ zapraszam !:D

    OdpowiedzUsuń
  9. masz bardzo fajny blog :) chętnie tutaj zagoszczę na dłużej :)
    poklikałam ci kilka razy w linka :)

    OdpowiedzUsuń
  10. ładna jest i masz fajnego bloga ^^

    Zapraszam do mnie jeżeli się spodoba to proszę zostaw jakiś ślad
    kobiecyswiatmm.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Rewelacja !
    Mój blog jest nowy, może zaobserwujesz i lajkniesz na fanpage? Odwdzięczę się tym samym!
    www.senioritasunshine.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. pielgrzymka? Wow, i tak ja nigdy nie pojde XD to nie dla mnie ;d
    fajne zdjecia!! :3

    Pmozesz? Klikniesz w banner Sheinside? Jesli to zrobisz napisz mi- z pewnoscia poelce Cie w poscie ♥

    sali-pno.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Ładna modelka na zdjęciach ;-)

    www.zcichapek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz ;**
Za każdy się odwdzięczam :3