wtorek, 22 października 2013

Przyjaźń na odległość

Witam ♥
Często zdarza się tak, że rodzice decydują się na przeprowadzkę do innego miasta czy kraju ze względu na warunki do życia, pracę, rodzinę czy jeszcze coś innego. Jak wiadomo skoro rodzice to i dzieci. Nie zależnie ile lat ma dziecko taka wyprowadzka to trudna rzecz w jego życiu. Konsekwencją jest zostawienie wszystkiego co się znało, w tym przyjaciół. W takich chwilach przyjaźń zostaje wystawiona na próbę. Niektóre ją przetrwają, inne nie. Sama doświadczyłam takiej sytuacji. Moja przyjaźń z Klaudią została wystawiona na próbę, po tym jak 2 lata temu Klaudia przeprowadziła się do Szwecji. Zdałyśmy. Nasza przyjaźń trwa nadal, nic się nie zmieniło. Mamy stały kontakt, a to piszemy, a to na skype a nawet list do siebie wysyłałyśmy. Moja znajomość z Klaudia to dowód na to, że przyjaźń na odległość ma sens. Przecież jeżeli przyjaźń jest prawdziwa to mimo nieprzychylności losu, mimo wszelkich trudności przetrwa. Na tym polega jej piękno ♥ Więc jeżeli wasz/a przyjaciel/przyjaciółka wyjeżdża nie oznacza to końca waszej przyjaźni. To nowy start dla niej, próba przetrwania. Jeśli ją zdacie to wiedzcie, że znaleźliście przyjaciela na całe życie.

18 komentarzy:

  1. Świetna notka! Świetnie, że Wasza przyjaźń nadal trwa mimo tak dużej odległości :)
    Oby tak dalej! ^^
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Życzę Wam bardzooo długiej przyjaźni :)))
    Pozdrawiam :*

    http://po-prostu-dynka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. http://justine-juustine.blogspot.com/ obserwacja za obserwację? jeśli tak to daj znać ps. śliczny blog

    OdpowiedzUsuń
  4. twój blog jest taki śliczny i zadbany :) bardzo mi się podoba, myślę że będę wpadać częściej :) zapraszam też do siebie luuvmy.blogspot.com + obserwujemy ? :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ja też to znam <3 moja przyjaciółka jest w internacie i widujemy się naprawdę rzadko, ale wciąż jesteśmy przyjaciółmi. ;)
    pozdrawiam serdecznie ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Rewelacja !
    Mój blog jest nowy, może zaobserwujesz i lajkniesz na fanpage? Odwdzięczę się tym samym!Wybacz za spam
    www.senioritasunshine.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Życzę Wam długiej przyjaźniii ;))
    witkaa.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń
  8. Ciekawa notka ;3 Moja przyjaciółka miałam rok temu wyprowadzać się do Anglii, ale plany się pokrzyżowały i została . <3 Ja mam paru przyjaciół w internecie, nigdy się nie widziałam z żadnym z nich, ale wiem, że kiedyś to się uda :) Pozdrawiam ; *
    http://choocolatelove.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. masz racje .. jeśli to prawdziwa przyjaźń to przetrwa ona wszystko! :D oby wasza trwała jak najdłużej :*

    OdpowiedzUsuń
  10. Racja ♥
    Śliczna!!

    Zapraszam do nas ♥

    sandraandnika.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Uroczy blog <3
    agrestaco6.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Ciężko jest walczyć o taką przyjaźń jednakże jest ona możliwa. :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczne zdjęcia. Blog <33 Obserwuję, może zajrzysz do mnie ;3
    ♠ olusiek-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Powodzenia w dalszej przyjaźni ;3

    http://martysia-martysiapysiakurpiel.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Suuuuuuuuodkooo. Juz chce do was przyleciec ;c mam nadzieje ze przylece do was jak najszybciej jak bedzie to mozliwe. Juz sie nie moge doczekac ;3 ale zdj to moglas lepsze wybrac xd zobacz jak wyszlam wgl xd masakraaa :p

    OdpowiedzUsuń
  16. mi się nie zdażyło mieć kogoś bliskiego daleko, zawsze jest inaczej :0
    http://kinnnga.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja mam na imię Klaudia �� ale też mam wyjechać do Szwecji �� będe tęsknić za moimi przyjaciółmi i juz pewnie nie będzie możliwości spotkania się z ibff��

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz ;**
Za każdy się odwdzięczam :3