środa, 20 listopada 2013

1..2..3..

Witam ♥
W poniedziałek miałam zawody ^^ niestety nie wyszłyśmy z  grupy, eh... zdarza się ale przed nami kolejne zawody, może w nich uda się coś osiągnąć :3 We wtorek nie byłam w szkole bo źle się czułam - przy okazji ominęła mnie kartkówka z matmy buahaha :D Dzisiaj już poszłam i załapałam się na zdjęcia klasowe xd wyjdę jak lama za pewne :p po szkole wbiłam do Kamili, wyjątkowo się wyrobiłyśmy na trening -  no prawie xd Moja drużyna wygrała 3:0 yeaa..^^ jutro za to moja klasa gra mecz z klasa 2D, idziemy im kibicować. Może znowu będę grała jak na poprzednim meczu z tą klasą :]


Kminie sobie o czym mogłabym tu napisać
 - oprócz opisywanie tego co sie u mnie dzieje-  
bo praktycznie cały czas o tym pisze zamuł ;___;
jak sądzicie? co by was zaciekawiło ?

19 komentarzy:

  1. Oj szkoda, że nie wyszłyście z grupy.Ale nic! Następnym razem będzie lepiej :)
    Ładne zdjęcia ^^
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Może pisz o czymś co tydzień np. o sporcie co tydzień albo coś ;)
    Fajny blog ^^
    legenfishlive.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Następnym razem będzie lepiej! Bardzo ładne zdjęcia , fajny blog wg ♥ <3
    thegirlishdope.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Trzeba wierzyć,że wygracie ;)
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie (dopiero zaczynam)
    moja-codziennosc-i-zycie.blogspot.com
    Miło jak skomentujesz i zaobserwujesz :)

    OdpowiedzUsuń
  5. świetny post!!!!!!!! wpadaj na mojego bloga http://fashionandsecret.blogspot.com/ <333333333333333333333333333

    OdpowiedzUsuń
  6. fajny post :)
    lubię jak sa zawody szkole, chociaż nigdy nie biorę w nich udziału, ale wtedy nie ma lekcji XD

    http://couple-issues.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. ominęła cię kartkówka z matmy ? szczęściara xd

    OdpowiedzUsuń
  8. na pewno na nastepnych Wam sie uda! ;)
    nie martw sie - na zdjeciach klasowych kazdy wychodzi jak kretyn </3
    xoxo

    http://mangr0ves.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. co to były za zawody? :)
    pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Moje gratulacje z zawodów :) Ciekawie się czyta Twoje posty :)

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie:
    http://aleksl0vee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetny blog, posty miło się czyta..wszystko wspaniałe *.*

    Wpadnij! Jeżeli się spodoba zaobserwuj i zostaw komentarz z linkiem do bloga, a ja się jak najszybciej zrewanżuję :3

    Proszę, wejdź w link i naciśnij na dole posta ''Klik Klik Klik Klik'' byłabym bardzo wdzięczna dla Ciebie to chwila, a dla mnie szansa współpracy z tak wspaniałą firmą!
    Jeżeli naciśniesz wspomnij o tym w komentarzu, byłabym szczęśliwa:)

    http://mrs-margaretblog.blogspot.com/2013/11/wspopraca.html

    OdpowiedzUsuń
  12. Hello I'am Chris !!
    This is not a "spam"
    You Have A Wonderful Blog Which I Consider To Be Registered In International Blog Dictionary. You Will Represent Your Country
    World-Directory 190 countries in the world! and thousands of blogs
    Please Visit The Following Link And Comment Your Blog Name
    Blog Url
    Location Of Your Country Operating In Comment Session Which Will Be Added In Your Country List
    On the right side, in the "green list", you will find all the countries and if you click them, you will find the names of blogs from that Country.
    http://world-directory-sweetmelody.blogspot.com/
    Happy Blogging
    ****************
    You can forward this invitation to your friends

    PLEASE IMPERATIVE !
    Registration for the "Directory" blog, are free.
    We only ask you to follow the blog. Thank you for your understanding
    **********************************************

    Last news of "Directory Blogspot" "
    Soon we will award the best Fashion blog and Makeup, crafts, cooking, paintings
    The Competition is open

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz ;**
Za każdy się odwdzięczam :3