piątek, 15 listopada 2013

Again

Witam ♥
Kolejna dłuuuga przerwa ;c niestety. ja kaleka nie umiem dbać o bloga eh.. ;/ Zawaliłam po raz kolejny, dobra nie ma co się użalać trzeba nadrobić zaległości ;3 Miesiąc za miesiącem mija, sama nwm kiedy. Wszystko dzieję się zbyt szybko. Ostatnio wspominałam o maratonie, potem chyba nic szczególnego się nie działa, po za bistymi wyjściami z moją paczka ♥ Dzisiaj i w środę byłam sobie na sks z siatkówki ;3 w poniedziałek mam sobie zawody i nie mogę się doczekać ^^

My se siatkareczki z Wiką c'nie? [przed sks]

A jak tam u was?
 Dużo ciekawego mnie ominęło?

8 komentarzy:

  1. Cieszę się że wróciłaś!

    julalula.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. świetnie ;3
    zapraszam do siebie ;)
    klaudia-moment-for-me.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja zaczynam blogować od nowa.Zazdroszczę Ci tych zawodów. :)
    xoxo
    http://imposyhhe.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Oj tak..Wszystko mija zbyt szybko..
    Ładne zdjęcie, fajnie, że wróciłaś ^^
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz ;**
Za każdy się odwdzięczam :3