czwartek, 28 listopada 2013

Dzień kultury i sportu krajów niemieckojęzycznych

Witam ♥
Już o wiele lepiej się czuję, jutro na kontrole i możliwe że w poniedziałek pójdę do szkoły. Jak wspominałam miałam w środę konkurs z niemieckiego, całkiem fajna sprawa. Ciekawie to wszystko zaplanowali. Było powitanie potem pierwszym punktem dnia był tor przeszkód: było 7 stacji na każdej inne zadanie jedne zbyły związane z językiem niemieckim inne z sportem np. rzut woreczkiem do celu. Potem poszliśmy na warsztaty do sali,gdzie spróbowaliśmy potraw niemieckich i oglądaliśmy film. Zeszliśmy na poczęstunek ^^ Wróciliśmy na salę gdzie odbyła się druga część warsztatów. Mieliśmy do wykonania zadania ruchowe połączone z zadaniami z języka niemieckiego. Krótka fotorelacja:







No i na koniec rozdanie nagród. Sami nie dowierzaliśmy ale byliśmy najlepsi w jednej z dyscyplin. Każdy otrzymał certyfikat oraz nagrody rzeczowe czyli: notes, książkę o Radomiu, zakładkę, długopis, karteczki samoprzylepne i czekoladę. Typowe nagrody na tego typu konkursach, ale sam fakt że coś wygraliśmy cieszy :D

W ten weekend jak wiadomo są ostatki. Na które wybieram się do Oli, a potem w planach mam nocowanie z Edytą. O wszystkim wam opowiem, więc najbliższego postu spodziewajcie się w niedzielę. 
Udanych andrzejek

19 komentarzy:

  1. Udanych Andrzejek ♥
    http://olusiek-blog.blogspot.com/
    Obserwuję!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale fajnie :)
    Mam nadzieję, że już wyzdrowiejesz :*
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajna sprawa taki konkurs :)
    Udanej zabawy andrzejkowej życzę^^
    Pozdrawiam Bassia♥

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczny blog !
    Jak byś mogła wpadnij do mnie -----> http://darka-blogg.blogspot.com/
    Może wspólna obserwacja ?? Jak coś napisz u mnie i zacznij.

    OdpowiedzUsuń
  5. Też chciałabym taki konkurs u mnie w sszkole
    :*
    Dzięki i wzajemnie życze Ci udanych Andrzejek <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajny konkurs , ładne zdjęcia :)
    Ciekawy blog , ładnie tu u cb , może wspólna obserwacja ?

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale czad! Kocham niemiecki i gdybyśmy mieli coś takiego w szkole to by było super! :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Też mam takie coś jak tydzień kultury :)

    Wpadnij! Jeżeli się spodoba zaobserwuj i zostaw komentarz z linkiem do bloga, a ja się jak najszybciej zrewanżuję :3

    http://mrs-margaretblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. super, w gim lubiłam niemeicki a w lo wystrzegam sie jak moge :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Ojej, takie warsztaty to świetna sprawa, żeby dowiedzieć się czegoś o innej kulturze. oraz.. dobry powód żeby lekcje ominąć :D
    pozdrawiam, xoxo fraicly

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie jestem za dobra z niemieckiego ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajny blog, zapraszam do siebie :)

    http://patrz-w-gore.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajny taki konkurs.:)
    Ja bardzo lubię j.niemiecki.:)
    Pewnie, że sam fakt jakiejkolwiek wygranej cieszy.:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo fajny blog ! <3 Świetnie i ciekawie piszesz ;)
    Obserwuję i liczę na rewanż <33 ;**

    http://tola-tola.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Deutsch :) hihi. Bardzo fajny pomysł mieli z tymi warsztatami, może ktoś z Was bardziej polubił przez to niemiecki :D.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz ;**
Za każdy się odwdzięczam :3