wtorek, 26 listopada 2013

Znowu chora..

Witam
Eh..jestem znowu chora, w zeszłym tygodniu już na 2 dni w domu zostałam ale wróciłam do szkoły - a teraz leżę w łóżku i biorę antybiotyki :c mam do końca tygodnia siedzieć w domu, mija mi cały tydzień pełen sprawdzianów. Z jednej strony szczęściara ze mnie, a z drugiej pech bo jak myślę że będę musiała to wszystko nadrabiać hshfdsgdfh ;c Mam tylko nadzieję że wyzdrowieję na andrzejki :] W planach mam spędzić je u Oli, a na następny dzień nocowanie u Edyty. Musze wybyć z domu bo siostra urządza osiemnastkę. A wy jakie macie plany na andrzejki?

Tak wgl to 15 listopada mój blog obchodził 2 urodziny. Wiedziałam że o czymś zapomniałam i wczoraj mi się przypomniało - wstyd :c Blog przeszedł wiele metamorfoz od jego założenia. nie tylko wygląd, ale i styl pisania. Sama nie wiem kiedy te dwa lata minęły, czas leci bardzo szybko - zdecydowanie za szybko.

W każdym razie:
STO LAT WEKABLOG!

19 komentarzy:

  1. Ja jestem chora na zapalenie oskrzeli i anginę od prawie trzech tygodni, więc to już wogóle masakra.


    zapraszam - julalula.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja jestem chora na zapalenie oskrzeli i anginę od prawie trzech tygodni, więc to już wogóle masakra.


    zapraszam - julalula.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Też jestem chora :c
    Gratuluję tak długiego blogowania ^^

    OdpowiedzUsuń
  4. Współczuję..Ja w tamtym roku byłam chora co miesiąc :/
    Zdrowiej :*
    + gratuluję roku blogowania ^^
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Zdrówka!Ja w Andrzejki bd wróżyć w szkole:D
    Gratuluję 2l.bloga;)

    OdpowiedzUsuń
  6. zdrowia :*
    zaobserwowałam i liczę na rewanż :D
    mojezyciejestnowela.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja mam w planach imprezę ze znajomymi <3 zdrowiej szybko :) http://pozytywizja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. dziękuję za komentarz :)
    pozdrawiam i zapraszam do siebie ponownie :))

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie mam żadnych planów , a chora nie jestem. Zdrowiej!

    Poklikasz w baner? To ważne!

    http://Fidanzataa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Wracaj do zdrowia ;* Gratuluje, oby więcej takich urodzin bloga :)
    Masz może ochotę na wspólną obserwacje? :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja też jestem chora. ;/
    Ahh, zwolnienie do końca tygodnia, antybiotyk i sprawdziany.
    Zdrówka. ;)
    Obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  12. Zdrowiej! :)

    Kto robił Ci nagłówek? świetny jest!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz ;**
Za każdy się odwdzięczam :3