poniedziałek, 30 grudnia 2013

Ostatni post w tym roku :o

Witam ♥
Odliczanie dobiega końca, jutro już sylwester. Sama nie wiem kiedy ten rok minął. Pomyśleć że niedawno były wakacje, rozpoczęcie roku szkolnego a jutro rok nam się kończy. Dzisiaj obudził mnie telefon od mamy że niedługo przyjdzie kurier z przesyłką, jak zeszłam z łóżka idealnie ktoś zadzwonił do drzwi. Był to oczywiście kurier, który przyniósł mi sukienkę w której idę na sylwestra. Pokaże ją Wam już w nowym roku. Ostatnie dni prawie całe spędziłam z przyjaciółmi. Co dziwne dzisiaj wróciłam wcześniej bo zamarzałbym tam ;__; a jak wychodziłam było tak ciepło. Wypadałoby się jakoś wcześniej położyć żeby mieć dużo energii na jutro, ale zaraz biorę się za odwiedzanie waszych blogów a potem będę oglądać filmy więc pewnie znowu dłużej posiedzę.

Ten sweterek to mój nowy nabytek, który zakosiłam mamie :p

Bodajże 2 dni temu byłam z Edytą, Julką i Mileną na łyżwach, pierwszy raz od zeszłego roku. Lodowisko to dobre miejsce nie tylko do zabawy, ale do spotykania i poznawania ludzi. Tak jak to było ze mną, spotkałam kilku starych znajomych których szmat czasu nie widziałam :)


Wy już gotowi na sylwestra?
Był już ktoś na łyżwach? 

piątek, 27 grudnia 2013

Święta, święta i po świętach.

Witam ♥
Wszyscy się doczekać nie mogliśmy a święta już się nam skończyły. W tym roku niestety nie poczułam magii świąt, może coś tam na wigilii było, po za tym nic :c Śniegu nie ma, bez śniegu nie ma świąt. Kasia grzeczna w tym roku była więc prezenty pod choinka znalazła. Mianowicie słuchawki, perfumy, kasę i słodycze *.* Zadowolona jestem ^^  Na wigilii poszłam w tej oto sukience c:


Teraz zaczęło się odliczanie do sylwestra., którego nie mogę się doczekać ^^ Będzie się działo ! Wreszcie mogę normalnie wychodzić na dwór, choroba wreszcie ustaje - po prawie miesiącu ale szczegół. Miałam bardzo udany dzień, pełen śmiechu bo spędzony z moją paczką ♥ Dawno się nie cieszyłam tak na ich widok.

A wy jak po świętach?
Gotowi już na sylwestra?
Macie jakieś plany? 

wtorek, 24 grudnia 2013

I mamy święta

No i się doczekaliśmy mamy ŚWIĘTA. Tak upragnione przez wszystkich. Pogoda po prostu idealna 15 stopni i bezchmurne niebo XD U mnie choinka już stoi, ostatnie porządki i bierzemy się za przygotowanie świątecznych potraw. Już chce wigilię chce jeść xd ten post jest głownie po to żebym mogła Wam złożyć życzenia :


Życzę Wam mnóstwo zdrowia, szczęścia, pomyślności,
w życiu dużo radości. Świąt spędzonych w rodzinnym gronie, dużo prezentów pod choinką, smacznego karpia. Udanego sylwestra. I aby nadchodzący rok 2014 był lepszy od dotychczasowego. 

piątek, 20 grudnia 2013

Trochę wolnego

Witam ♥
Dzisiaj pożegnałam się ze szkołą na przerwę świąteczną. Jak w wielu szkołach (może i we wszystkich) odbyły się wigilie klasowe. Moja była bardzo udana, trochę zamieszania przy przygotowaniu jak to zwykle. W tym roku nawet 12 potraw było. Wszystkie pierogi które zrobiłam z Edytą i Dawidem zjedli :] Na wigilię obdarowywaliśmy się prezentami z mikołajek xd Mnie wylosowała Edyta, dostałam kubek z wydrukowanym naszym zdjęciem, meliske na uspokojenie, bransoletkę i słodycze :3 Po wigilii poszłam z chłopakami żeby rzeczy poodnosili, kochani nosili za mnie siatki, aż je zaniosłam do domu :* Poszliśmy do galerii, a potem pojechaliśmy do Czarka. No pod drodze mieliśmy małe spotkanko z kanarami.. xd Po 16 byłam w domu bo strasznie zmarłam, mądra ja śmigałam po dworze w sukience :c






Dzisiaj moja siostra skończyła 18 lat, stara krowa - tak bardzo kocham moja siostrę xd Zapowiada się zapracowany weekend, trzeba na święta posprzątać. Jakoś nie czuje tych świąt, mam nadzieję że to się zmieni.

Mieliście wigilie klasowe? 
Jak wam minęły? 
Czujecie nadchodzące święta?

piątek, 13 grudnia 2013

Spóźnione mikołajki

Witam ♥
Eh moja wena do blogowania wygasa, jak widać coraz częściej zaniedbuje bloga.. :/
W każdym razie równy tydzień temu obchodziliśmy mikołajki ;3 W tym roku z prezentów jestem bardzo zadowolona. Oto one:

Spódnica - house
MP3 - allegro
Legginsy - Tally Weijl
W tym tygodniu były próbne egzaminy gimnazjalne. We wtorek byłam z klasa w kinie na: Igrzyska Śmierci: W pierścieniu ognia. Całkiem fajny film. W środę miałam do szkoły na 12, a wczoraj na 11. Dzisiaj już normalny dzień szkoły. Po za tym ze godzinę wcześniej kończyłam ^^ Na historii miałam miła niespodziankę bo przyszły dziewczyny z samorządu i wręczyły mi nagrodę za zajęcie I miejsca w konkursie o Francji -  jest  lans ^^ Teraz czekam bo po 16 wpadną do mnie znajomi :3 A wieczorem biorę się za komentowanie waszych blogów :]

A u was co tam słychać ciekawego? 

poniedziałek, 2 grudnia 2013

Andrzejki

Witam ♥
Jak tam po andrzejkach? Bo moje były bardzo udane. Po za kilkoma sytuacjami. Impreza rozpoczęła się koło 19, a trwała do 9 jakoś xD Nie spaliśmy do około 7. Zdrzemnęliśmy się do 8. Tańczyliśmy, śpiewaliśmy, było budzenie wodą xd bawiliśmy się na MAXA!Zdjęć dużo nie ma bo zabawa trwała cały czas. Nigdy nie zapomnę tych andrzejek ^^


Tak bardzo niewyraźne zdjęcia, ale upamiętniły to wydarzenie
A wy jak spędziliście andrzejki? Udane były?
Bo ja te uważam za najlepsze do tej pory

Tak wgl to mamy już grudzień (spostrzegawcza ja) . Zaraz mikołajki, śnieg, święta ♥
Już nie mogę się doczekać. Czekam już na kolejny śnieg, chce już zimę *.* Zaraz kończy się semestr, sama nwm kiedy to zleciało, a ja muszę przez chorobę teraz cały tydzień zostawaćpo lekcjach żeby pozaliczać zaległe test, super.. -,-