poniedziałek, 2 grudnia 2013

Andrzejki

Witam ♥
Jak tam po andrzejkach? Bo moje były bardzo udane. Po za kilkoma sytuacjami. Impreza rozpoczęła się koło 19, a trwała do 9 jakoś xD Nie spaliśmy do około 7. Zdrzemnęliśmy się do 8. Tańczyliśmy, śpiewaliśmy, było budzenie wodą xd bawiliśmy się na MAXA!Zdjęć dużo nie ma bo zabawa trwała cały czas. Nigdy nie zapomnę tych andrzejek ^^


Tak bardzo niewyraźne zdjęcia, ale upamiętniły to wydarzenie
A wy jak spędziliście andrzejki? Udane były?
Bo ja te uważam za najlepsze do tej pory

Tak wgl to mamy już grudzień (spostrzegawcza ja) . Zaraz mikołajki, śnieg, święta ♥
Już nie mogę się doczekać. Czekam już na kolejny śnieg, chce już zimę *.* Zaraz kończy się semestr, sama nwm kiedy to zleciało, a ja muszę przez chorobę teraz cały tydzień zostawaćpo lekcjach żeby pozaliczać zaległe test, super.. -,-

11 komentarzy:

  1. widze, ze sie swietnie bawiliscie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ja andrzejki spędziłam w domu ;p

    OdpowiedzUsuń
  3. u mnie Andrzejki jak najbardziej UDANE :D ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. Ojej! Musiało być bardzo fajnie :)
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. ja nie robiłam nic w andrzejki, za stara już jestem, ale widać, że dobrze się bawiłaś. XD

    http://mariemadeleinexo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetnie wyglądasz, fajne zdjęcia!

    Mam nadzieję, że wpadniesz również do mnie: http://spiked-soul.blogspot.com/ i może zaobserwujesz :)
    Pozdrawiam i życzę miłego wieczoru!

    Elwira

    OdpowiedzUsuń
  7. Widać ze to była niezła impreza ;D

    http://diamentoowaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. świetnie się na pewno bawiłyscie ja byłam na kursie ale i tam miałyśmy andrzejki i były super, a jeszcze w szkole miałam dyskoteke

    OdpowiedzUsuń
  9. Widzę, że świetnie się bawiłaś ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Moje andrzejki też były udane - koncert. Niezłą tam miałyście bibe widzę.

    http://modaprzemijastylpozostajex3.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz ;**
Za każdy się odwdzięczam :3