poniedziałek, 30 grudnia 2013

Ostatni post w tym roku :o

Witam ♥
Odliczanie dobiega końca, jutro już sylwester. Sama nie wiem kiedy ten rok minął. Pomyśleć że niedawno były wakacje, rozpoczęcie roku szkolnego a jutro rok nam się kończy. Dzisiaj obudził mnie telefon od mamy że niedługo przyjdzie kurier z przesyłką, jak zeszłam z łóżka idealnie ktoś zadzwonił do drzwi. Był to oczywiście kurier, który przyniósł mi sukienkę w której idę na sylwestra. Pokaże ją Wam już w nowym roku. Ostatnie dni prawie całe spędziłam z przyjaciółmi. Co dziwne dzisiaj wróciłam wcześniej bo zamarzałbym tam ;__; a jak wychodziłam było tak ciepło. Wypadałoby się jakoś wcześniej położyć żeby mieć dużo energii na jutro, ale zaraz biorę się za odwiedzanie waszych blogów a potem będę oglądać filmy więc pewnie znowu dłużej posiedzę.

Ten sweterek to mój nowy nabytek, który zakosiłam mamie :p

Bodajże 2 dni temu byłam z Edytą, Julką i Mileną na łyżwach, pierwszy raz od zeszłego roku. Lodowisko to dobre miejsce nie tylko do zabawy, ale do spotykania i poznawania ludzi. Tak jak to było ze mną, spotkałam kilku starych znajomych których szmat czasu nie widziałam :)


Wy już gotowi na sylwestra?
Był już ktoś na łyżwach? 

19 komentarzy:

  1. zapraszam na 16. "Jaki zacny pojazd milordzie." http://our-laugh.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Oj..Ja też nie wiem kiedy ten rok minął, niesamowicie szybko..
    Ładny strój ^^
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Także nie wiem jak to się stało że już pojutrze 2014!


    nowy post - julalula.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Sweterek jest prześliczny :) Szczęśliwego Nowego Roku! ;)

    www.devooted.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. a ja kurierowi zawsze mówię, zeby mi paczke w sklepie zostawił - bo w domu wyglądam jak UFO ;D i wole się światu na oczy nie pokazywać xd

    OdpowiedzUsuń
  6. ładny sweterek :D Szczęśliwego Nowego Roku ;*

    OdpowiedzUsuń
  7. sweterek *,*
    wiktoria-moda.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. ładny swetereeek :)
    ciekawy blog i notki :)
    _______________________________

    • zapraszam do mnie - www.iamnotideeal.blogspot.com - każdy Komentarz i
    każdy Obserwator motywuje do dalszego blogowania :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Mi też bardzo szybko minął ten rok. Śliczny sweterek. Bardzo fajny blog, obserwuję :)
    dreamsforeverx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. mam taki sam sweterek,tylko że miętowy :)
    my równiez obserwujemy:*
    http://sisterrforever.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetny blog <3 bardzo mi się podoba na pewno będę wpadać tu częściej.
    Obserwujemy? Jak tak do daj znać (zawsze się odwdzięczam) :)
    Zapraszam http://aloohaparadise.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja uwielbiam jeździć na łyżwach i jak pierwszy raz poszłam to umiałam od razu jeździć :).

    Obserwujemy? agnieszka-codziennosc.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. uwielbiam łyzwy ale jezdze tylko na dzikich lodowiskach ;)
    akurat nie ma takiej zimy wiec jeziora nie zamarzły :<
    ~coś z innej beczki, masz świetnego bloga co powiesz na wspólną obserwację? :)
    pozdrawiam cieplutko ;*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Hej świetnego masz bloga <3 będę wpadać częściej. Piękny sweterek :3 ja na lodowisku jeszcze nie byłam a szkoda :/ obserwuję i liczę na rewanżyk ;)
    http://usmiechkazdegodnia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Łyżwy ♥ mnie w tym roku nie było to dane, eh... :-/ ale tak to jest, że jak sama głową nie ruszę i nie namówię kogoś to nikt z siebie nic nie zarzuci, wrr... Fajny sweterek i ta sowa :) :P

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz ;**
Za każdy się odwdzięczam :3