piątek, 13 grudnia 2013

Spóźnione mikołajki

Witam ♥
Eh moja wena do blogowania wygasa, jak widać coraz częściej zaniedbuje bloga.. :/
W każdym razie równy tydzień temu obchodziliśmy mikołajki ;3 W tym roku z prezentów jestem bardzo zadowolona. Oto one:

Spódnica - house
MP3 - allegro
Legginsy - Tally Weijl
W tym tygodniu były próbne egzaminy gimnazjalne. We wtorek byłam z klasa w kinie na: Igrzyska Śmierci: W pierścieniu ognia. Całkiem fajny film. W środę miałam do szkoły na 12, a wczoraj na 11. Dzisiaj już normalny dzień szkoły. Po za tym ze godzinę wcześniej kończyłam ^^ Na historii miałam miła niespodziankę bo przyszły dziewczyny z samorządu i wręczyły mi nagrodę za zajęcie I miejsca w konkursie o Francji -  jest  lans ^^ Teraz czekam bo po 16 wpadną do mnie znajomi :3 A wieczorem biorę się za komentowanie waszych blogów :]

A u was co tam słychać ciekawego? 

14 komentarzy:

  1. Nic ciekawego się u mnie nie dzieje , no może po za tym , że czekam na święta.
    daily-ideally.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładna spódniczka i leginsy *_*

    OdpowiedzUsuń
  3. Jakie świetne rzeczy :)

    sylwiaa-m.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. piękna spódnica! <3
    http://lookofheaven.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Spódniczka jest genialna *__*
    http://mybeautifuleveryday.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Spódniczka jest świetna! :))

    OdpowiedzUsuń
  7. świetny blog *-*
    ourlife-ouurlife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. jak jeszcze będzie to kupię sobie tą spódniczkę :)

    Za każdą obserwację się odwdzięczam jakoś;)
    www.martulala.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczne prezenty dostałaś ♥

    niikablog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. widziałam tą spódniczkę! baardzo mi się podoba ! :) ale niestety nie mam zielonego pojecia do czego ja ubrać! :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz ;**
Za każdy się odwdzięczam :3