piątek, 27 grudnia 2013

Święta, święta i po świętach.

Witam ♥
Wszyscy się doczekać nie mogliśmy a święta już się nam skończyły. W tym roku niestety nie poczułam magii świąt, może coś tam na wigilii było, po za tym nic :c Śniegu nie ma, bez śniegu nie ma świąt. Kasia grzeczna w tym roku była więc prezenty pod choinka znalazła. Mianowicie słuchawki, perfumy, kasę i słodycze *.* Zadowolona jestem ^^  Na wigilii poszłam w tej oto sukience c:


Teraz zaczęło się odliczanie do sylwestra., którego nie mogę się doczekać ^^ Będzie się działo ! Wreszcie mogę normalnie wychodzić na dwór, choroba wreszcie ustaje - po prawie miesiącu ale szczegół. Miałam bardzo udany dzień, pełen śmiechu bo spędzony z moją paczką ♥ Dawno się nie cieszyłam tak na ich widok.

A wy jak po świętach?
Gotowi już na sylwestra?
Macie jakieś plany? 

23 komentarze:

  1. też nie czułam w tym roku magii świąt i to zdecydowanie przez brak śniegu, pewnie pojawi się dopiero na Wielkanoc ;o
    U mnie ogólnie święta minęły nudno :/
    A plany na sylwestra mam, ale czy wypalą to nie wiem ;d

    OdpowiedzUsuń
  2. masz cudowną sukienkę :))
    też nie poczułam tych świat, ale mimo braku atmosfery odpoczęłam i sie przejadłam xd

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja uwielbiam świąteczny czas, ale wkurza mnie fakt że mijają tak szybko!

    nowy post - julalula.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna sukienka :)
    Buziaki :*

    sylwiaa-m.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Cześć, jestem tu nowa i mam nadzieje, że zaobserwujesz mojego bloga - tak jak ja twojego > quesslove.blogspot.com
    ( ładna sukienka! )

    OdpowiedzUsuń
  6. Mi święta mineły przyjemnie, ale niestety bardzo szybko..
    Ładnie wyglądasz :)
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. śliczne zdjęcia ^^ obserwuje i liczę na rewanż ---> paulinandme.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. super:_)

    http://itsdosiababy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Chyba skorzystam z tej stylizacji :))



    ZAPRASZAM http://mixxedfashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. piękna stylizacja :}
    http://gusiatrzyzywioly.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. świetna sukienka!
    ja tak bardzo się rozleniwiłam, że nawet na sylwestra nie mogę się zdecydować :)

    OdpowiedzUsuń
  12. sylwestra spedze w krynicy ze starsza siostra <3
    śliczna sukienka <3

    Zapraszam też do mnie w czasie wolnym
    Wioletta-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. świetny post <333333
    wpadajcie do mnie http://fashionandsecret.blogspot.com/
    miło jeśli zaobserwujecie <33333333333333

    OdpowiedzUsuń
  14. Ładna kieska c;
    zapraszam do mnie c;
    http://andzia-o-o.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz ;**
Za każdy się odwdzięczam :3