piątek, 20 grudnia 2013

Trochę wolnego

Witam ♥
Dzisiaj pożegnałam się ze szkołą na przerwę świąteczną. Jak w wielu szkołach (może i we wszystkich) odbyły się wigilie klasowe. Moja była bardzo udana, trochę zamieszania przy przygotowaniu jak to zwykle. W tym roku nawet 12 potraw było. Wszystkie pierogi które zrobiłam z Edytą i Dawidem zjedli :] Na wigilię obdarowywaliśmy się prezentami z mikołajek xd Mnie wylosowała Edyta, dostałam kubek z wydrukowanym naszym zdjęciem, meliske na uspokojenie, bransoletkę i słodycze :3 Po wigilii poszłam z chłopakami żeby rzeczy poodnosili, kochani nosili za mnie siatki, aż je zaniosłam do domu :* Poszliśmy do galerii, a potem pojechaliśmy do Czarka. No pod drodze mieliśmy małe spotkanko z kanarami.. xd Po 16 byłam w domu bo strasznie zmarłam, mądra ja śmigałam po dworze w sukience :c






Dzisiaj moja siostra skończyła 18 lat, stara krowa - tak bardzo kocham moja siostrę xd Zapowiada się zapracowany weekend, trzeba na święta posprzątać. Jakoś nie czuje tych świąt, mam nadzieję że to się zmieni.

Mieliście wigilie klasowe? 
Jak wam minęły? 
Czujecie nadchodzące święta?

33 komentarze:

  1. O jakie ładne zdjęcia :)
    Widać, że udana Wigilia ^^
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. ja jakoś nie czuje magii tych świąt ;) zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  3. Moja także była bardzo fajna!

    zapraszam, nowy post - julalula.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Aaaaale piękna sukienka *.* my nie mieliśmy wigilii klasowej, przykro bardzo, ale niestety samorząd klasowy nawalił :(

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  6. też miałam dzisiaj wigilię klasową i było świetnie!
    jaka genialna sukienka *o*

    http://oleksandra-official.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajny blog
    Zapraszam do mnie
    http://palinsky.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. ładna sukienka ;)
    klaudia-moment-for-me.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Też miałam wigilię i było bardzo fajnie. :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Też mieliśmy klasową wigilię i było po prostu super ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Dziękuję za odwiedziny :) Masz bardzo fajnego bloga , dodaje do obserwacji :)
    Zapraszam ponownie martinistylelife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Oprócz wigilii klasowej dla osób które korzystały ze stołówki to też była taka wigilia. Wigilia klasowa, jednak lepsza.

    Ładne tło :)

    jestem-realna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. świetny post! życzę udanej przerwy świątecznej <3
    zapraszam do mnie
    fashionable-sophie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja niestety nie miałam wigilii klasowej, ale i tak bardzo miło spędziliśmy czas! :))

    Pozdrawiam cieplutko ♥

    OdpowiedzUsuń
  15. Fajny blog, zapraszam do siebie :)

    http://patrz-w-gore.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Fajna notka ;) ja niestety nie miałam wigilii klasowej ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. ja miałam, ale nie poszłam :)


    sarabrych.blogspot.com/ <- zapraszam :3

    OdpowiedzUsuń
  18. Też miałam Wigilię, w piątek. :)

    OdpowiedzUsuń
  19. ja tez miałam wigilie w piątek ;)

    http://myboooringlifee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. to chyba wiekszość osób miała wigilijkę w piątek ^^ ;D ale ładne zdjęcia :P

    OdpowiedzUsuń
  21. Wesołych Świąt:P
    daily-ideally.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetny blog ;) obserwujemy? http://patyskaa.blogspot.be

    OdpowiedzUsuń
  23. Kochana, życzę wszystkiego dobrego z okazji zbliżających się świąt Bożego Narodzenia!
    PS. Może sprawimy sobie prezent, obserwując się wzajemnie? :)
    Buziaki, Michalina.
    www.soinspiring.pl

    OdpowiedzUsuń
  24. u mnie czas wigilii klasowych minął jakieś 5 lat temu :( szkoda, bo były niezapomniane...
    Zapraszam do mnie,
    Nowy post :)
    pozostacsoba.blogspot.com
    (prosiłabym o kliknięcie w banery :) odwdzięczam się)

    OdpowiedzUsuń
  25. Mile wspominam wigilie klasowe ;D Haha i ta meliska ;D dobry prezent ;D
    http://pozytywizja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. widać, że wigilia się udała :) świetny blog! :)

    OdpowiedzUsuń
  27. miałam wigilię jednak długo na niej nie byłam z powodu obowiązków w szkole w związku z Mikołajem :( ładnie wyglądałaś, śliczna sukienka ;*

    OdpowiedzUsuń
  28. No cześć :) U nas w klasie nie mieliśmy 12 potraw....
    Mieliśmy chipsy,cole kilka ciastek i tyle ;c
    Może dlatego,że mamwy wychowawcę,a nie wychowawczynie ?

    Moja wigilia klasowa opisana jest tuuu :
    http://marsdziwnnosci.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. Ten na drugim zdjęciu to twój "kolega" ? :D

    tala-talaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hahah nie ;3 to mój kolega ale nie "kolega" xd

      Usuń
  30. drugie zdjecie, mistrz


    http://enemiesblogs.blogspot.com/2013/12/211213-vogueccom.html

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz ;**
Za każdy się odwdzięczam :3