sobota, 4 stycznia 2014

2014! 2014!

Witam ♥
Już 4 dni nowego roku a mi się wydaje że nadal mamy grudzień. Mój sylwester był bardzo udany, myślę że wasze również. Wytańczyłam się, wyśpiewałam, wygadałam. Wróciłam do domu po 11 i od 12 do 20 spałam jak zabita.

Po prawo widać sukienkę o której wcześniej wspominałam :):)
Przez te dwa dni co do szkoły powinnam iść nie poszłam, podleczyłam się troszkę. W czwartek przyszły do mnie dziewczyny, Wiktoria, Ania i Kamila. Narobiłyśmy sobie zdjęć z nudów :p A piątek przesiedziałam w domu, dopiero późnym popołudniem wyszłam z domu spotkać się z paczką :):)


Słitki w lustrze muszą być xd
Wy jak spędzacie pierwsze dni nowego roku ?
Sylwester udany?

18 komentarzy:

  1. Serio po Sylwestrze spałaś od 12 do 20? O matko haha :D
    Udany musiał być :)
    Fajne zdjęcia ^^
    Mój sylwester także był super <3
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. miałaś śliczną sukienkę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne zdjęcia. Mój sylwester do najlepszych nie należał :)
    dreamsforeverx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładne zdjęcia! *o*
    Masz ochotę na wspólną obserwację?

    OdpowiedzUsuń
  5. Hej <3 Przez przypadek trafiłam na twojego bloga. Zaczęłam czytać posty i naprawde mi się spodobały. Jesteś interesującą osóbką i naprawde bardzo spodobał mi się twój blog. Te posty, ta szata graficzna- to wszystko świadczy o tobie <3 Cudownie piszesz. Co powiesz na obserwacja? Dasz znać u mnie?- oczywiście jeśli sie zgadzasz :)

    ¦¦¦ WWW.MALINKAXPP.BLOGSPOT.COM ¦¦¦

    OdpowiedzUsuń
  6. rewelacyjne zdjęcia!
    już dołączyłyśmy do grona Twoich obserwatorów.
    super blog, będziemy tu chętnie wracać!!!
    zapraszamy także do siebie,
    będzie nam bardzo miło, jeśli również dołączysz do grona naszych obserwatorów!
    pozdrawiamy ;)

    Alicja i Magda

    OdpowiedzUsuń
  7. Sylwester udany, a ty masz piękny nagłówek *.*
    Obserwujemy ? :D
    maia-maj.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratulujemy!! zostałaś nominowana do LBA a to dlatego że Twój blog nam się podoba :*
    więcej informacji tutaj : http://sisterrforever.blogspot.com/ ;***

    OdpowiedzUsuń
  9. Ciekawie miałaś :D
    Ale śliczny nagłówek :*
    ♡blog

    OdpowiedzUsuń
  10. Hej.Super blog ! Nominowałam Cię do Liebster Blog Award, za świetnie wykonanego bloga. Szczegóły są na mojej stronie ;* http://unapproaachablee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajne zdjęcia, widać udany Sylwester :)

    agaa-lifestyleblog.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  12. jacy śliczni jesteście! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. ja też mam wrażenie ,że jest jeszcze grudzień ,hehehe
    świetne zdjęcia !

    Polubisz mnie na facebooku ? Proszę;*
    https://www.facebook.com/marttfashion

    OdpowiedzUsuń
  14. Hi girl! You have a nice blog and beautiful photo)

    Lets follow each other on GFC or/and G+? Write me if you agree)

    WELCOM TO THE WORLD OF FASHION, DIY AND TRAVEL!)

    WWW.CENTRALSTREET.COM

    OdpowiedzUsuń
  15. ja to w ogóle czuję się jakby wiosna była, w moim mieście to przegięcie tak ciepło :D w kurtce wiosennej chodzę często ;)
    obserwujemy wspólnie? jak tak to zacznij, daj mi znać a ja się odwdzięczę :))

    Loszi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. genialny blog, czekam na kolejne notki ;3
    jucia-juucia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz ;**
Za każdy się odwdzięczam :3