piątek, 17 stycznia 2014

Komentatorzy

Witam ♥
Uwaga! Uwaga! Post tematyczny wreszcie coś wymyśliłam. A mianowicie o komentatorach. Mam tutaj na myśli oczywiście osoby komentujące blogi. I nie chodzi mi o to, że czytelnicy krytykują, hejtują itp. Bo krytyka jest potrzebna wtedy widzimy co moglibyśmy poprawić. A jeśli chodzi o hejty to je olewam, dla mnie ktoś kto hejtuje w dodatku z anonima nie istnieje, nie zwracam uwagi na takie komentarze - takie moje zdanie. Ale to nie o tym. Nie cierpię (jeśli chodzi o blogi) jak ktoś pisze komentarze typu:

Świetny blog, bardzo mi się spodobał. Na pewno będę wpadać częściej. 
www.***********.blogspot.com Zapraszam do siebie! 
Jak już zajrzysz zaobserwuj, zostaw coś po sobie :)

Jak widzę taki komentarz mam ochotę rozwalić ekran. Już pewnie nie jedna blogerka to pisała no ale kurde każda z nas się stara, natrudzi się przy pisaniu i nawet najkrótszy komentarz w jakim kolwiek stopniu związany z tematem posta - cieszy :):) . A jak widzi się taki hurtowy komentarz, to słów szkoda. Ja też potrafię zrobić kopiuj, wklej i oblecieć ileś tam blogów.. Osoby które tak robią i to teraz czytają naprawdę to nie jest taki wysiłek przeczytać post i skomentować jego zawartość. Sądzę że sami nie lubicie jak widzicie podobne komentarze na swoim blogu, potem obejrzycie czyjegoś i zobaczycie, ze osoba która skomentowała waszego bloga,komentuje tak samo ten i wiele wiele innych. Przyjemne uczucie? Nie sądzę.. No chyba, że komuś to pasuje lub liczy się żeby było jak najwięcej komentarzy to już ich sprawa.. :):) Jeżeli chodzi o zostawienie swojego linka do bloga, inf. o zaobserwowaniu jakieś zapraszam czy coś jest to zrozumiałe. Żeby mnie wszyscy dobrze zrozumieli chodzi mi o hurtowe komentarze, a nie takie które zakończenie mają tylko podobne jak wcześniej wspominałam w formie linku itp.


Dość krytyczny post, ale nie ma na celu nikogo obrazić.

A wy jakie macie zdanie na ten temat?
Za? czy przeciw?

17 komentarzy:

  1. Masz całkowitą rację. Nie nawidze tego typu komentarzy, wkurzają mnie bardziej niż hejty.

    OdpowiedzUsuń
  2. Masz rację..Tez mnie irytują tego typu komentarze. Rozumiem, że można zostawić link do swojego bloga - sama też tak robię. Ale pisanie pod każdą notką tego samego to przegięcie. Widać wtedy, że nie czyta się treści tylko reklamuje :)
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Zgadzam się z Tobą. To nie jest fajne...

    OdpowiedzUsuń
  4. mam dokładnie tak samo, jeszcze sie dziwie że ekran żyje xd

    OdpowiedzUsuń
  5. ja nie mam nic do dodania linka, ale fajnie jak ktoś napisze coś o notce ;)
    klaudmen.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam dokładnie takie samo zdanie jak Ty. Ale niestety takich coraz więcej. Lubię jak ktoś zostawi link do swojego bloga, ale niech najpierw napisze coś na temat...
    Pozdrawiam :)

    http://sylwiaa-m.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. masz rację, jak widzę tego typu komentarze, to mam ochotę rozwalić laptop ;p Człowiek cieszy się na jakiś wartościowy komentarz o zawartości notki a tam coś takiego -,-

    OdpowiedzUsuń
  8. Zgadzam się z Tobą, wkurzam sie gdy widzę tego typu komentarze :)
    dreamsforeverx.blogspo.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Masz racje. Takie komentarze są nic nie warte :)

    profeszional.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. No tak, racja. Straszne uczucie kiedy ktoś się męczy nad wpisem, próbuję każdą swoją myśl obrać dobrze w słowa i je napisać a ktoś napisze tylko że świetny blog:)
    mimo tego muszę napisać że strasznie śliczny szablon, taki bardzo dziewczęcy:)
    obserwuję :3

    http://shootee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Mnie też denerwują takie komentarze. najlepsze jest to, że ty piszesz coś tematycznego, starasz się jak możesz, żeby fajnie to wypadło, a tu komentarz ' fajna notka ' xd

    OdpowiedzUsuń
  12. racja, ale takie komentarze były i będa niestety ;

    OdpowiedzUsuń
  13. Strasznie denerwujące. Pisze się długiego posta, w które wkłada się serce, a ktoś od razu zjeżdża na komentarze, wkleja i dodaje... :c

    Poklikasz w baner? :*
    Zapraszam: Nusiiak.blogspot.com klik!

    OdpowiedzUsuń
  14. irytują mnie osoby, które dodają właśnie takie komentarze, nieraz można spotkać, że w komentarzu pojawia się sam link (masakra) .. rozumiem, jeśli komuś nie chce się czytać posta itd. to niech nawet nie zaczyna komentować, żeby się nie pogrążać :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Masz rację... Mi też się to nie podoba, ale większość
    blogerek stara się szybko zdobyć popularność przeważnie
    tylko po to żeby móc współpracować z innymi firmami. Moim zdaniem jest to
    po prostu śmieszne bo do takich osób wchodzi się tylko raz i zapomina.
    Jeśli fajnie piszesz nie potrzebujesz reklamy :))
    Pozdramiam! ^3^

    OdpowiedzUsuń
  16. haha, akurat wracam z bloga, gdzie tez byla notka na ten temat xd ale ze wszystkim się z tobą zgadzam, to takie kurde aż na siłe, jak widze jak ktos zostawia samego linka, to mysle czy on jest az taki zdesperowany zeby wklejac wszedzie link do swojego bloga bo nikt go nie odwiedza -.-

    OdpowiedzUsuń
  17. rozumiem Cie .. sama dostaje dużo takich komentarzy! :P strasznie mnie to denerwuję ..

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz ;**
Za każdy się odwdzięczam :3