niedziela, 12 stycznia 2014

Tak o niczym..

Witam ♥
Cały weekend przesiedziałam w domu, i kilak razy zaczynałam pisać tego posta ale nie miałam pomysłu o czym napisać, szczerze mówiąc nadal nie mam. Jednak spróbuje coś napisać. Ten weekend to chyba pierwszy od jakiegoś roku który absolutnie cały przesiedziałam w domu ;__; a to przez to ze mam zapalenie spojówek :c ale z każdym dniem jest coraz lepiej ^^ Jak wiadomo dzisiaj jest 22 finał WOŚP, o 20 będzie światełko do nieba może się na nie wybiorę. Takie nijakie to co pisze.


Dlatego wstawiam wam to zdj z Kamcią, jak czekałyśmy na projekt. Gram Watsona xd bo mamy projekt o Sherlock'u Holmes'ie. Jak mi wpadnie coś do głowy to się odezwę, a teraz zostawiam was z takim postem o niczym ;__;

Co ciekawego u was słychać ?

10 komentarzy:

  1. u mnie nudno :c
    cały dzień w domku ;c
    na szczęście jutro szkoła z debilami :D <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja niestety na światełko do nieba nie idę :/

    nowy post - julalula.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja niestety na światełko do nieba nie idę :/

    nowy post - julalula.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Ojej..Współczuję Ci z tym zapaleniem spojówek..Zdrowiej :*
    Ja piątek i sobotę spędziłam ze znajomymi, a tylko dzisiaj w domciu :)
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Zdrowiej c:
    Ja mam 18 nastkę kolezanki za tydzień, więc impreza :)

    http://lookofheaven.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Wracaj do zdrowia!
    Ja sobotę i niedziele spędziłąm z moją kuzynką<3
    Super blog
    Co powiesz na wspólną obserwację ?
    by-julqa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo lubię akcję "Światełko do nieba" ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ładne zdjęcia. :)
    Zdrówka życzę. ;3

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz ;**
Za każdy się odwdzięczam :3