piątek, 14 lutego 2014

Amore ♥ Amore ♥

Witam ♥
Dzisiaj mamy jak wiadomo walentynki najbardziej kochliwy? dzień w roku. Wszędzie pary, wszyscy wyznawają sobie uczucia, wysyłają walentynki, dają sobie upominki i 63825934 579 zmian statusów na FB XD Moje walentynki osobiście udane, zarazem ostatni dzień szkoły. A udany bo spędzony w dobrym towarzystwie po szkole z dziewczynami, potem odwiedziłam Kubę a pod wieczór wyszliśmy większą grupą. Moje województwo wreszcie zaczyna ferie! 2 TYGODNIE WOLNEGO YEA ! Zapowiada się ciekawie :)

sukienka - Tally Weijl
sweterek - C&A
legginsy - Butik 
Walentynki udane?
A wam jak ferie minęły?
Albo jakie macie plany jeżeli je dopiero zaczynacie?

17 komentarzy:

  1. Zazdroszczę, bo moje ferie się już dawno skończyły..
    Ładne zdjęcia ^^
    Moje walentynki było baaaardzoooo udane :)
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak dla mnie to był zwykły dzień. xd

    http://itsmyylive.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. mnie ferie juz sie koncza :(
    l0ve-fever.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Też wreszcie zaczynam ferie! Tyle wolności i odpoczynku NARESZCIE :D wiec wiem co czujesz :D
    Zapraszam na konkurs sweet-and-sour-bun.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja moje ferie będę miło wspominać :) Oby twoje były udane ^^

    OdpowiedzUsuń
  6. wez ,udzial ,czekam :)

    http://zielonoma.blogspot.it

    OdpowiedzUsuń
  7. Cześć. Jeśli nadal chcesz odwiedzać mojego bloga zapraszam pod nowy adres -> http://desertapricot.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Dodałam link do twojego bloga w tym poście ( http://littleworldnessy.blogspot.com/2014/02/dziekuje.html ). Dziękuję bardzo ♥

    OdpowiedzUsuń
  9. Walentynki tak bardzo nie lubię tego dnia :) nagle każdy dostaje przypływu miłości, hihi. Mi się ferie w sumie od dzisiaj skończyły, ale na uni idę dopiero we wtorek. Wypoczełam to na pewno i miałam okazję odwiedzić moją kumpele :D UDANYCH FERII!

    OdpowiedzUsuń
  10. Zazdroszczę ferii. Szkołą, ferie, wakacje... kiedy to było. Piękny czas ;-)

    Organizuję na prawdę fajny konkurs i szkoda by było nie skorzystać ;-) Także jeśli masz ochotę - zapraszam. Można wygrać dowolnie wybraną rzecz ze sklepu rosewholesale. Mają podobny asortyment do choies czy sheinside. Myślę, że na pewno znajdziesz coś dla siebie ;-)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Życzę udanych ferii. Moje niestety już się skończyły. A co do walnetynek to jest to dla mnie dzień jak każdy inny. Jeśli się kogoś kocha to powinno się jej okazywać uczucie codziennie, a nie tylko jednego dnia w roku. :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ale super post !!! ;)
    Klikniesz u mnie w baner sheinside.com ???
    Na pewno się odwdzięczę. Zachęcam także do ZAOBSERWOWANIA :) ( będzie nagroda)
    http://key-tina.blogspot.com/2014/02/sheinsidecom.html

    OdpowiedzUsuń
  13. walentynki udane ale czekamy z niecierpliwieniem na nowy post :) zapraszam do mnie :) a jak zajrzysz do mnie to kliknij w baner Firmoo lub Sheinside. Z Góry dziękuję :) pozostacsoba.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Życzę udanych ferii :))

    Zapraszam do mnie na konkurs, naprawdę warto! :) :*

    OdpowiedzUsuń
  15. moje walentynki były udane, a ferie skończyłam już tydzień temu :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja zaczynam drugi tydzień ferii. :)

    Zachęcam do obserwowania i komentowania mojego bloga. :)
    diamonds-bloog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz ;**
Za każdy się odwdzięczam :3