piątek, 7 lutego 2014

Podsumowanie miesiąca

To chyba mój rekord 3 posty przez miesiąc -.- nie ma czym się chwalić :c nowy miesiąc - nowy etap na blogu i w życiu. Luty rozpoczęłam bardzo dobrze, na wstępie urodziny Mateusza, kilka fajnych wyjść ze znajomymi. Początek udany niech tak będzie przez cały miesiąc. Za tydzień rozpoczynam ferie. 14 ostatni raz do szkoły w walentynki ^^ aa 11 czeka mnie dyskoteka walentynkowa, o ile pójdę bo jakieś choróbsko mnie łapie ;c Wypadałoby nadrobić zaległości - więc zaraz biorę się do przeglądania Waszych blogów :) Teraz taki mix zdjęć ze stycznia:


Co tam u Was?
Ominęło mnie coś ciekawego?

9 komentarzy:

  1. ostatni raz tu jestem

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale super podsumowanie ^^
    U mnie w sumie nic ciekawego :)
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. a Świętokrzyskie za tydzień kończą. :(

    http://itsmyylive.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. fajny mix, ja niestety za tydzień kończę ferie, nie wiem jak wróce do szkoły tak się rozleniwiłam :P

    l0ve-feve.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny ten mix ;*

    http://diamentoowaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. super mix, 3 posty lepsze niż 0 <3

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz ;**
Za każdy się odwdzięczam :3